Handleiding/Manual Cubase VST32 5.1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vulture

Ingeburgerd
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
25
Locatie
Etten-Leur [NB]
Kweet niet of dit de goeie plek is om dit te posten.. maar oke. Waar ken ik ergens een goede/uitgebreide manual vinden van Cubase VST32 5.1 Want ik ben nie echt een kei in Cubase...

Merci in advance
 
Dan is het boek "Muziek maken met de computer" (cubase VST) van Robert Jansen misschien wel wat voor jou. Hij is van academic service. En goeie uitleg, en in het nederlands. En bijna overal verkrijgbaar. :)
 
Origineel geplaatst door SlamDub
Dan is het boek "Muziek maken met de computer" (cubase VST) van Robert Jansen misschien wel wat voor jou. Hij is van academic service. En goeie uitleg, en in het nederlands. En bijna overal verkrijgbaar. :)

er moet toch wel ergens een manual te downloaden zijn... ik vind het een beetje rigoreus om een boek te gaan kopen:erm:
 
Heb hier 5 mappen met cubase vst 5.1 VST manuals

Alle handleidingen van cubase keurig uitgprint en in een ringmap gedaan.
- Getting Started (253 bladzijden)
- Modules (180 bladzijden)
- Score layout, Sysex, Midi mixer, troubleshooting, phrase synthesizer (dikke map vol)
- Getting into details (700 bladzijden)

Als je er belang bij hebt mag je ze komen halen voor een sixpack budweiser bier
 
Origineel geplaatst door Baseman
Heb hier 5 mappen met cubase vst 5.1 VST manuals

Alle handleidingen van cubase keurig uitgprint en in een ringmap gedaan.
- Getting Started (253 bladzijden)
- Modules (180 bladzijden)
- Score layout, Sysex, Midi mixer, troubleshooting, phrase synthesizer (dikke map vol)
- Getting into details (700 bladzijden)

Als je er belang bij hebt mag je ze komen halen voor een sixpack budweiser bier

Helemaal in Groningen?! Ik woon in Etten-Leur.. in het zuiden van Nederland :stupid :) ;)
 
de PDF bestanden kan ik zo gauw niet vinden, zal morgen op het werk voor je kijken

Bij mij zat tie idd in de doos
 
Origineel geplaatst door Baseman
de PDF bestanden kan ik zo gauw niet vinden, zal morgen op het werk voor je kijken

tnx man:D
 
Origineel geplaatst door Pim
Cubase wordt toch inclusief handleiding verkocht?

ik had het op een beurs gekocht [2e hands].. zat niets meer bij.. voor 75E kun je het nie laten toch
 
Origineel geplaatst door Vulture
er moet toch wel ergens een manual te downloaden zijn... ik vind het een beetje rigoreus om een boek te gaan kopen:erm:

Dit vind ik echt de grootste onzin die ik in tijden heb gehoord. Echt waar!
Waar ken ik straks jouw hits downloaden, want om een plaat te kopen vind ik toch wel erg rigoreus. Sjesus man.
Sorry hoor. maar dit gaat me echt way to far!

Weet iemand nog een fiets die ik ken jatten, want om een te gaan kopen ... ohja, wel een met handremmen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top