[Trance] Koen - Equino (Auke Remix)

Lekker vrolijk deuntje. En die breakbeat in het midden is wel leuk gevonden.
Het orgineel is me niet bekend maar dat maakt nix uit. :)
 
Zit goed in elkaar maar ik mis een beetje de lage frequenties...misschien wat meer compressie over de kick of wat equalizen in de lage frequenties?
Misschien moet de track ook wat warmer (reverbje?)

Verder niet slecht en het zou het aardig doen in de mix:dj:
 
Origineel geplaatst door Alpha1
Zit goed in elkaar maar ik mis een beetje de lage frequenties...misschien wat meer compressie over de kick of wat

Zout dit ook aan de 96 kbps kunnen liggen?
 
Alweer een latelybass , greece 2000 bassline rip-off, tr909 snare roffel.

Lead geluid is wel oke.

Doe wat orignelleere bass sound erin zoals freeloader(twee geluiden achterelkaar b.v.)
 
Origineel geplaatst door kymo
Alweer een latelybass , greece 2000 bassline rip-off, tr909 snare roffel.



Ten eerste is het geen lately bass (die klinkt toch veel anders?), ten tweede is de bass in greece 2000 veel "geknipter" (dat nummer kende ik trowens ook niet eens toen ik deze remix maakte), en ten derde komt de snare uit de reason soundbank en heb ik geen flauw idee wat tr909 betekent :D
 
aardig nummer, maar kan me niet echt pakken zit wel netjes in elkaar. maar probeer wat extra dingetjes te doen
 
Origineel geplaatst door kymo
Alweer een latelybass , greece 2000 bassline rip-off, tr909 snare roffel.

Oh, is dat nou 'lately-bass'?! :D
Sorry, je kan 't kan wel een beetje afgezaagd geluidje vinden, maar da's een beetje 't zelfde als klagen bij een acidnummer dat er een 303-lijntje in zit...

Affijn, een aardig (standaard) trance nummertje, hoewel 't natuurlijk moeilijk is om te weten wat nou van jezelf is aangezien 't een remix is van een nummer dat ik helemaal niet ken...
Ik vind trouwens toch maar erg weinig trance-nummers boven het 'gemiddelde' [van de trance-stroming] uitkomen, eigenlijk.. Er zijn een paar waanzinnige, een paar bagger en een BERG in 't middenvlak.. (IMHO)
 
Back
Top