[mp3] BASH YOUR BRAIN

I put my feet where I want them,

maar euhhh... je track vind ik nogal inhoudsloos & leeg klinken..
...klinkt wat grof, maar muziek zonder ziel is voor mij "geluidsoverlast"

... wat wil je met dit nr eigenlijk zeggen ?
 
ik heb het geluid van oude 90 jare techno willen mengen met D&B ... maar goed je moet er van houden... verder wijnig boodschap er in het is iets wat ik ff wilde proberen
 
Origineel geplaatst door JazzMann
I put my feet where I want them,

maar euhhh... je track vind ik nogal inhoudsloos & leeg klinken..
...klinkt wat grof, maar muziek zonder ziel is voor mij "geluidsoverlast"

... wat wil je met dit nr eigenlijk zeggen ?

trouwens hoe bedoel je leeg??? verklaar wat zoek jij in muzie en wat is jouw voor keur dan???

wil het weten om me zelf te kunnen verbeteren
 
Origineel geplaatst door Tron
trouwens hoe bedoel je leeg??? verklaar wat zoek jij in muzie en wat is jouw voor keur dan???

wil het weten om me zelf te kunnen verbeteren

wel... leeg in de zin van, dat ik het gevoel heb te wachten op iets wat niet komt.

je track doet me trouwens wat aan mezelf denken toen ik vroeger (ik was 17 of zo,,) de meest stoere & ruigste platen van de wereld wou maken . Wat ik bv deed was verschillende "stoere "elementen zoeken & ze dan gewoon bij mekaar flikkeren,
Na verloop van tijd vond ik dit zo vermoeiend , dat ik mezelf de vraag stelde "wil ik mij nu stoer voordoen, of wil ik iets écht vertellen ?"
Wat ik daarna gedaan heb is afstand doen van alle afzonderlijke elementen & beginnen letten op het geheel & de relatie van de elementen t o v elkaar... & zo schep je een wereld van vraag & antwoord met kettingreacties die véél verder gaan dan de blokjes in de seq.
Op den duur begin je dan te beseffen dat ritme, melodie & harmonie eigenlijk één & hetzelfde ding zijn maar uit een ander perspectief bekeken.

maar k ga je de rest van mijn gezever besparen :gaap:

m a w mijn voorkeur gaat naar muziek (niet stylgebonden), waar een overtuiging & persoonlijkheid in aanwezig is.

...ma ja, op het eind moet iedereen voor zichzelf uitmaken wat je in muziek zoekt & denkt te vinden

gr jzz
 
is koel man en voor dat mensen gaan denken dat ik me stoer wil voor doen... niet dus ik ben een muziek liefhebben en probeer een zo goed mogelijke compilatie te maken waar mensen op kunnen feesten, verder maak ik er een sport van de oude sounds in een nieuw jasje te steken en muziek stijlen to combineren, verder zijn alle samples namelijk zelf gemaakt en ik zie dat aangezien jij een ruim denkend persoon bent dat ik nog ff moet sleutelen aan het geheel...

Grz. Tron
 
Back
Top