dance nummertje dreaming away

prayer

oRgANiC DreAmS
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
177
Locatie
Geldrop
Ha mensen, ik was vorige week beetje aan het klooien met muziek en als resultaat heb ik dit nummer geschreven. Het klinkt behoorlijk commercieel vindt ik, ben ik niet gewend van mezelf, maar ja voor 1 keertje is dat leuk..

laat even weten wat jullie ervan vinden, ik ben wel benieuwd naar jullie reacties..

--->>> Hier klikken voor het nummer

Mocht de link niet werken kun je het nummer ook nog altijd downloaden als MP3 daarvoor moet je even naar mijn homepage gaan hier klikken voor homepage als je daar bent moet je naar music gaan in het menu'tje

l8trzz :P
 
Klinkt een beetje 'synthesizer greatest' achtig (pad sounds melodie). En die trommels klinken wel koel maar zijn te aanwezig. Ik zou kiezen welke kant ik op zou gaan. Meer een track met percussie en dan de trommels er hard inlaten of meer een trance plaat ervan maken en dan die trommels er uit (of zachter). Het klinkt nu wat onsamenhangend.
 
bah, moet eerst een soundclick id hebbe... te veel gedoe... sorry andere keer mischien
 
Bedankt voor de reacties. Furious ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt, misschien dat ik inderdaad een aantal zaken in het nummer moet scheiden en er 2 verschillende soorten tracks van maken, misschien een ambient track ofzow.. Ik ben nu eenmaal gek of pads, kan het bijna niet laten om geen pads in een nummer te plakken ;) maar ik zou wel eens kijken wat ik ermee doe, de track was nog niet in zijn final stadium dus.. :L



l8trzz
 
cool trekje! verder aan werken!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top