Verrekte UFO's

Ja ja.. muzikaal meesterwerkje uit een andere dimensie.. helemaal top :halleluja :mega: En eh.. ufo´s.. tja :D

375142_591487010872314_816090862_n.jpg
 
Fijn nummertje! Ik kreeg zowel een 70's erlebniz 8~
Vanwaar die plotse terugval op 2:25?
Het stereospectrum mag wat meer opengetrokken worden zodat alles een beter plaatsje krijgt.
Nu klinkt het mij ietsje benepen, bv. de stemmen komen er haast niet uit terwijl deze net de boeiende drijvende kracht achter dit nummer kunnen zijn.
Maar, ik vind het een reuze lekkere song!

Doch heren Quirijns en Baars: Kijk uit met jullie uitspraken over UFO's! :frons:
Een bezoek aan Zombo.com dringt zich op!

8D EXO IS WATCHING YOU! 8D

Cheers,
Exo. :mega:
 
Over UFO's zal ik het dan maar niet meer hebben, ik denk het het mijne van :bekdicht:

Die terugval op 2:25 is idd niet helemaal gepland viel mij ook op. Tis klote omdat mijn comuter een beetje gedateerd is en als de boel neigt vast te lopen maak ik er een wav filetje van en begin opnieuw op te bouwen naast dat filetje (nogal amateuristisch maar het is momenteel niet anders) Al moet naar het stereospectrum inderdaad ook nog naar gekeken worden wat betreft de rest van de hele mikmak oftewel reutemeteut. Ik heb het op een avond met mijn koptelefoon gemaakt en dat geeft toch een ander beeld als zonder. Als ik een update heb dan plaats ik 'm wel opnieuw hier :okdan:
 
Och ja UFO ik moest aan iets space achtigs denken na een paar sampletjes in erin ge-kwakt te hebben. Ik heb inmiddels een update die staat nu. Maar ben zelf nog niet helemaal tevreden. Suggesties zijn altijd welkom!!
 
Back
Top