Misty Days

bijlevel

SWB
Lid sinds
29 november 2007
Berichten
1.274
Locatie
Delfgauw
Ik heb een tijdje geaarzeld of ik dit nummer zou uploaden, want het is een relatief eenvoudig stuk muziek en niet bepaald elektronische muziek. Maar ik heb in dit nummer voor het eerst mijn zelfgebouwde breath-controller gebruikt waarvan ik wat foto's heb gepost op dit forum (zie hier), waarmee het nummer mss wel relevant is voor synthforumgebruikers. Ikzelf vind de mate van expressie die je kunt bereiken behoorlijk overtuigend, maar het oordeel hierover laat ik graag aan de luisteraar over.

Bekijk bijlage Misty Days.mp3
 
Robi bedankt voor de complimenten! De basis voor deze song is al in 2008 gemaakt, zangeres plus "piano" en hammond orgel toen, en heb ik recentelijk gebruikt om uit te breiden met een breath controlled "sax-achtige" partij.
 
vink bedankt voor de complimenten! De basis voor deze song is al in 2008 gemaakt, zangeres plus "piano" en hammond orgel toen, en heb ik recentelijk gebruikt om uit te breiden met een breath controlled "sax-achtige" partij.
 
De "sax" klinkt erg overtuigend.
Vind de track wel leuk klinken. klinkt live.
Denk het zonder phaser beter zal klinken op een een of andere manier krijg ik trek in een piano als ik dit hoor.
Das maar een mening.

Mooi gedaan.:okdan:
 
De "sax" klinkt erg overtuigend.
Vind de track wel leuk klinken. klinkt live.
Denk het zonder phaser beter zal klinken op een een of andere manier krijg ik trek in een piano als ik dit hoor.
Das maar een mening.

Mooi gedaan.:okdan:

Dank u! De phasing op de "piano" heb ik idd sterk overdreven omdat ik dat een mistig effect vond hebben, indachtig de titel. En ik zou zeggen, smakelijk eten als je je piano verorbert :P!
 
Voor mij persoonlijk begint ie wat te abrupt. Vocalen zijn mooi, doet me denken aan "The Sound of Music"... mooie sax, lekker ritme, perfecte swing en mood. Ben ervan aan't genieten. :okdan:

Gloomy.
 
Voor mij persoonlijk begint ie wat te abrupt. Vocalen zijn mooi, doet me denken aan "The Sound of Music"... mooie sax, lekker ritme, perfecte swing en mood. Ben ervan aan't genieten. :okdan:

Gloomy.

Je hebt gelijk wat betreft het begin, idd vrij abrupt. Zal nog eens naar de track kijken waarom dat zo is. Verder uiteraard bedankt voor de mooie woorden!
 
Back
Top