Nieuwe Track in bewerking

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Lid sinds
27 Maart 2012
Berichten
326
Beste luisteraars,

De afgelopen tijd ben ik niet zo productief geweest. Toen ik laatst door een aantal van mijn probeersels aan het bladeren was kwam ik iets tegen wat naar mijn idee toch wel potentie heeft om iets te worden. De afgelopen dagen heb ik er iets van gemaakt maar het is nog alles behalve af. Daarom wou ik aan jullie vragen wat jullie ervan vinden.

Ik sta open voor alle kritieken die jullie hebben dus kom maar op :okdan:


Bekijk bijlage A062.mp3

Alvast bedankt voor het luisteren en voor jullie reacties!

Peace,

Dr. Rinkel
 
Die EP in het begin... Heerlijk man. Brengt me terug naar de jaren 80. Fijne percussie ook. Dat trekzakgeluidje trek ik minder goed, maar gedetunede pingel er vlak na en die Rhodes, man man man wat lekker!

Compositie als basis vind ik prima. Er moet (mag/kan) nog wel iets met akkoordenwisselingen worden gedaan. Heb je gedacht om iets met vocals erin te doen? Een ooh of aah ergens?
 
Bedankt voor je reactie doc! Ik was inderdaad al van plan wat meer akoordwisseling erin te doen. Verder vind ik dit eigenlijk een van de eerste instrumentale nummers van mezelf waar ik geen vocalen mis. Een ohhh en aahhh zal echter nooit misplaatst zijn denk ik.
 
Kan zo op Soma FM ;) één puntje van kritiek. Op de achtergrond hoor ik gedurende de hele track een soort filtersweep die onophoudelijk herhaald wordt. Ik vind de sweep prima maar ik zou hem wat spaarzamer gebruiken.
 
heb je een heel lekker eigenwijs snaretje
lijkt het te kunnen gaan bouncen..
gebeurt dat niet, komt er gewoon een wollen deken over te liggen
misschien is t smaak, maar dat vind ik zonde
 
Kan zo op Soma FM ;) één puntje van kritiek. Op de achtergrond hoor ik gedurende de hele track een soort filtersweep die onophoudelijk herhaald wordt. Ik vind de sweep prima maar ik zou hem wat spaarzamer gebruiken.

Bedankt voor je reactie! Inmiddels heb ik die sweep er al uit gehaald. Begon me er zelf ook behoorlijk aan te irriteren :P

Soma FM zegt me verder even niks. Zal het eens opzoeken.
 
heb je een heel lekker eigenwijs snaretje
lijkt het te kunnen gaan bouncen..
gebeurt dat niet, komt er gewoon een wollen deken over te liggen
misschien is t smaak, maar dat vind ik zonde

Bedankt voor je reactie! Jammer dat het niet jou smaak is maar gelukkig verschillen die. Ben wel benieuwd wat je precies met bounchen bedoelt, een stuk heftiger, ander muziekgenre?

Misschien wil je een remix maken:okdan:
 
Zo, nou ik heb er wat meer van gemaakt. Ben er eigenlijk nog niet helemaal tevreden mee maja. Schiet er maar weer gewoon op. Vooral het laatste gedeelte weet ik nog niet precies wat ik mee aan moet.

Bekijk bijlage A062-02.mp3

@ Gloomer: Ben erg benieuwd wat je schoonzoon ervan gaat maken! Hij mag me altijd even benaderen mocht ie wat meer willen weten etc.

ps. hoe krijg ik de track in een player?
 
Back
Top