Track uit de oude doos. Heeft dit potentie of niet?

Tsja, wat is potentie... Voor mij persoonlijk zit het net een beetje tussen wal en schip, ik houd van fijne wat ruigere drum&bass en ik houd van mooie atmosferische/esoterische deuntjes, maar dit is een beetje chil/lounge/liftmuziek, misschien een tikje aan de gedurfde kant voor liftmuziek. Het is typisch van die muziek die je vaak hoort onder compilatiefilmpjes, montages, misschien compilaties van wintersport of surf action cam video's, misschien demonstraties van hoe je iets bijzonders voor elkaar krijgt in Photoshop, dat soort dingen.

Kortom, muziek die er niet is voor z'n eigen sake maar om iets anders cachet te geven, niet iets dat op mij overkomt als iets waarbij het "ernaar luisteren" de hoofdactivitet zou moeten zijn.

Maar als dat de bedoeling is dan wel heel goed gelukt :)
 
Ik vind het leuk, maar ik weet niet wat er beter kan, omdat ik niet echt thuis ben in dat genre. Het doet me opnieuw denken aan een game ofzo. Alsof je in het spel opgestart hebt en het game staat te wachten op het hoofdscherm :D Ook wel beetje Bonono, indien dat de richting is zou ik de instrumenten iets meer in de verf zetten, sprankelen, geen idee hoe, sorry.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Het ligt er aan wat je doelgroep is.
Als muziek in bijvoorbeeld operatiekamers maakt het misschien meer kans dan in bijvoorbeeld het clubcircuit of de zender op de radio waar huisvrouwen naar luisteren.

Over een doelgroep denk ik eigenlijk nooit echt na. Operatiekamermuziek kan ik mee leven. Ga ervan uit dat mensen daar heel relax en gefocust moeten zijn en als mijn muziek dat bewerkstelligd dan ben ik tevreden :okdan:

Tsja, wat is potentie... Voor mij persoonlijk zit het net een beetje tussen wal en schip, ik houd van fijne wat ruigere drum&bass en ik houd van mooie atmosferische/esoterische deuntjes, maar dit is een beetje chil/lounge/liftmuziek, misschien een tikje aan de gedurfde kant voor liftmuziek. Het is typisch van die muziek die je vaak hoort onder compilatiefilmpjes, montages, misschien compilaties van wintersport of surf action cam video's, misschien demonstraties van hoe je iets bijzonders voor elkaar krijgt in Photoshop, dat soort dingen.

Kortom, muziek die er niet is voor z'n eigen sake maar om iets anders cachet te geven, niet iets dat op mij overkomt als iets waarbij het "ernaar luisteren" de hoofdactivitet zou moeten zijn.

Maar als dat de bedoeling is dan wel heel goed gelukt :)

Nou één ding weet ik wel, dat was niet de bedoeling dus daar gaat wat fout :stupid

Ook wel beetje Bonono, indien dat de richting is zou ik de instrumenten iets meer in de verf zetten, sprankelen, geen idee hoe, sorry.

Dat zijn nog eens complimenten :halleluja Misschien komt het wel doordat ik veel naar Bonobo geluisterd heb.
 
Nou één ding weet ik wel, dat was niet de bedoeling dus daar gaat wat fout :stupid

Het kan natuurlijk ook best aan mijn kant foutgegaan zijn ;)

Ik vind het best een lekker stuk muziek hoor :) 't Is duidelijk dat je er je best op hebt gedaan. Alleen het doet mij denken aan de "Focus" channel op Spotify, bijvoorbeeld, of aan muziek onder interessante of mooie filmpjes waar het belangrijker is om naar het filmpje te kijken, maar het wel fijn is om er muziek bij te hebben die nou net niet zodanig aandacht opeist dat je de video niet goed bekijkt, maar net wel zodanig dat je nergens anders door wordt afgeleid.

Kan zijn dat dat niet je bedoeling was, maar wat mij betreft zou het daar tóch heel goed geschikt voor zijn :okdan:
 
Back
Top