Midi Interface tips welkom

CloudRiders

Ingeburgerd
Lid sinds
7 juni 2010
Berichten
97
Tijd om mijn Steinberg midex eruit te gooien. Gewoon niet stabiel genoeg dat ding. Kan iedere 20 minuten opnieuw opstarten. Maar nu? Welke moet ik kopen? Ik zat zelfs aan een Motu 128 te denken, maar zou ook een 5x5 systeem genoeg hebben. Iemand tips? Wil een superstabiel ding om al men ouwe syths aan te sturen.
 
Die tevredenheid heb ik met de Esi M8U XL. 8x in en 9xout (8 heeft dubbele out). USB gevoed (kan ook adapterieel) nooit problemen meegehad.
 
Tijd om mijn Steinberg midex eruit te gooien. Gewoon niet stabiel genoeg dat ding. Kan iedere 20 minuten opnieuw opstarten. Maar nu? Welke moet ik kopen? Ik zat zelfs aan een Motu 128 te denken, maar zou ook een 5x5 systeem genoeg hebben. Iemand tips? Wil een superstabiel ding om al men ouwe syths aan te sturen.

Motu MicroLite 5x5 MIDI. Gewoon super! "Ik heb hem zelf ook". Klinkt lekker afgezaagd maar is wel zo!
http://www.thomann.de/nl/motu_micro_lite.htm
Wat wil je meer?
 
zijn er eigenlijk nog 8x8 interfaces met standalone/patchbay mogelijkheid zoals de unitor/amt/motu express xt ?

unitor/amt zijn tof, maar enkel op OSX
motu express xt is belachelijk duur als je rekent dat je voor 1/5 van de prijs een unitor kan scoren
 
zijn er eigenlijk nog 8x8 interfaces met standalone/patchbay mogelijkheid zoals de unitor/amt/motu express xt ?

unitor/amt zijn tof, maar enkel op OSX
motu express xt is belachelijk duur als je rekent dat je voor 1/5 van de prijs een unitor kan scoren

Edirol UM-880 misschien? Zelf geen ervaring mee trouwens.
 
zijn er eigenlijk nog 8x8 interfaces met standalone/patchbay mogelijkheid zoals de unitor/amt/motu express xt ?

unitor/amt zijn tof, maar enkel op OSX
motu express xt is belachelijk duur als je rekent dat je voor 1/5 van de prijs een unitor kan scoren

Maar dat is toch geen vergelijking. De Unitor is oud en niet meer te koop/geen support etc. En de MOTU is nog gewoon nieuw te koop!
Dat lijkt wel het vergelijken van een oude Lada Niva met een moderne SUV.
 
IK heb de Motu Midi Express XT 6 jaar gehad en dit was naar mijn ervaringen de perfecte Midi interface/patchbay.

Niet goedkoop maar wel 100% stabiel/probleem vrij en met actieve support. Heb je de midi routing niet nodig heb je met de 128 dezelfde betrouwbaarheid voor de helft van het geld.
 
Maar dat is toch geen vergelijking. De Unitor is oud en niet meer te koop/geen support etc. En de MOTU is nog gewoon nieuw te koop!
Dat lijkt wel het vergelijken van een oude Lada Niva met een moderne SUV.

Mja. Op osx worden de drivers nog bijgewerkt dus...
 
Back
Top