• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

X32 digital mixer. Bijna nieuw...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hraudio

Ingeburgerd
Lid sinds
1 juni 2011
Berichten
51
Niet omdat deze niet bevalt maar wegens aanschaf van een SSL Nucleus controller voor mijn homestudio bied ik hierbij mijn Behringer X32 40 kanaals Live/Studio mengtafel met DAW control te koop aan. Deze mengtafel is nauwelijks gebruikt, verkeert in absolute nieuwstaat en is 3 maanden oud.

Onder absolute nieuwstaat versta ik een X32 zonder enig krasje en in betere staat dan welk demo-model dan ook. Ook heeft de X32 altijd onder een beschermhoes gestaan.

Ik ben recentelijk naar de Musicmesse in Frankfurt geweest en heb aldaar na een demonstratie door de mensen van SSL besloten om de X32 te vervangen voor een SSL Nucleus om "in the Box" te gaan mixen wat toch meer mijn manier van werken is.

De X32 is een unieke mengtafel voor livesound en studiowerk.
Elk van de 32 inputs heeft een eigen topkwaliteit "Midas Pre-amp met Fantom power".
Ieder kanaal heeft zelfs een mini lcd welke geheel naar eigen wens is in te stellen qua kleur , naam en zelf een symbool. Tape plakken is dus niet meer nodig.
Er zijn 16 Mix bussen aanwezig voor sub-mixes , 8 DCA bussen en 6 Matrix-bussen.
Ieder kanaal beschikt over een Compressor, Gate/Ducker, EQ (4 band voor input en 6 band voor output). Monitoring, talkback.
Alle instellingen, effecten en sends kunnen grafisch worden weergegeven op het grote display of evt op de aangesloten PC of Mac. Remote bediening via 1 of meerdere iPads is eveneens mogelijk.
Motorized 100 mm Faders etc etc.. teveel om op te noemen dus even googelen.

Alles is aanwezig van kabels tot originele verpakking (2 dozen) en een bechermhoes.
Aankoopbon met maar liefst 3 jaar garantie.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top