Nieuwe digitale mixer van Behringer: X32

allemaal leuk en aardig, dat gekakel, :L

maar wie heeft dit apparaat al gebruikt? is al een half jaar op de markt nu.....maakt Uli het waar?
 
...Ik maak het m'n gasttech altijd zo aangenaam mogelijk. Dan komen ze de volgende keer weer met een plezierig hoofd terug.

Miss Li is een heel schattig Zweeds meisje met idem band. De band was nog blijer dan ze al waren toen ik de brom van hun Vox amp weg haalde met een stukje tape. Zo komen ze terug. Zo vergeten ze je niet. Zo heb je met de band een gezellige dag. Ik hou van rust en gezelligheid op de werkvloer. Bandje komt, bandje gaat. Voor een appel en een ei. Lekker weken aan een stuk in een zwetende bus wonen om je verhaal te vertellen die jij wil vertellen, met jou muziek.

Laten we eerlijk wezen, een band fatsoenlijk mixen op een Mackie met slechts een sweep op je mid is k*t. Als je dan de reputatie van Behringer kent, met al hun rotte inserts, dan zit je niet te wachten op rommel. Je werkt al hard genoeg voor niks door drie maanden van huis te zijn.

Snobs, ik denk het niet. Hard werkende mensen verdienen fatsoenlijk gereedschap.
 
allemaal leuk en aardig, dat gekakel, :L

maar wie heeft dit apparaat al gebruikt? is al een half jaar op de markt nu.....maakt Uli het waar?

Dat zeg ik....

Maar reputatie raak je niet snel kwijt, vooral een slechte niet. Wie O wie gaat hem kopen :D
 
Laten we eerlijk wezen, een band fatsoenlijk mixen op een Mackie met slechts een sweep op je mid is k*t.

Haha,
Ik doe dit af en toe op een yamaha met alleen high/mid/low. Dan wens je graag een midsweep. En dan nog te horen krijgen dat het goed gemixt was. :geslaagd: (Meer dan matig/redelijk krijg ik er echt niet uit)

De vaste techneut daar heeft die Blehringer en is er erg over te spreken.
Op het geluid heb ik nix op aan te merken en hij is erg bedieningsvriendelijk.
De vraag is natuurlijk; Hoe lang gaat ie mee?
 
Haha,
Ik doe dit af en toe op een yamaha met alleen high/mid/low. Dan wens je graag een midsweep. En dan nog te horen krijgen dat het goed gemixt was. :geslaagd: (Meer dan matig/redelijk krijg ik er echt niet uit)

De vaste techneut daar heeft die Blehringer en is er erg over te spreken.
Op het geluid heb ik nix op aan te merken en hij is erg bedieningsvriendelijk.
De vraag is natuurlijk; Hoe lang gaat ie mee?


ik heb liever een goeie hi-mid-low , dan een crappy midsweep...

en hoelang hij meegaat?
een paar weken zou moeten lukken....:D

:mega:
 
Denk niet jaren... Eerder eentje.
 
Nogmaal, ik heb pas iemand mee aan het werk gezien... ziet er goed uit, klinkt goed en i pad als remote dus mixen vanaf iedere plek desnoods bij de buren ..... EQ goed Dynamics goed. hoe lang ie mee gaat weet ik nog niet.

@vcovca ik heb het afgeleerd om voor iedereen alles binnen te sjouwen. Keer een band gehad moesten perse een 32 kanaals Crest hebben.... dus gehuurd. Komt technicus binnen snap de ballen van de tafel.... o joe also got soundcraft me like better only need 12 channels. en dan zie dat die riders vaker door het management gemaakt worden dan door de bands zelf. ik zorg er liever dat de band zich lekker thuis voelt (fruitschaaltje in kleedkamer en een warm welkom met koffie) en vertrouwt op de mensen die wij inzetten. dan gaat de technicus altijd mee.
 
Das zuur inderdaad. Gelukkig doen wij veel aan pre productie. Daarmee vang je die troep op, je neemt direct contact op met de FOH dude die ook vaak tourmanager is.

Maar afijn, de tijd zal het leren.
 
mooie dingen, die Presonus studio live mixers. alleen mis je dan wel de motorfaders. Dan nog een duidelijke monitor sectie en dan heb je een goeie concurrent voor een LS9..
 
hey dit algezien:

Presonus heeft nu een 32 kanaals FW tafel echt fucking dik...

Iemand mijn 24 channel tafel kopen? :P

studiolive_3242_top_big.jpg


studiolive_3242_back_big.jpg


soory voor de hires pics, maar dan ken je het wel goed zien, nietdan.
 
Ik heb jarenlang Behringer producten verkocht. Men zei dat alle Behringer-producten binnen de garantieperiode stuk zouden gaan. Maar ik heb nog geen enkel garantieverhaal meegemaakt.
Ze blijven gewoon heel, op een tweedehandse dj-mixer vol met bier na.
Dat ik nu geen Behringer meer verkoop ligt aan de slechte verkoopmarge: 25% korting, terwijl je 21% BTW-korting moet geven...
 
Back
Top