Feedback gevraagd

waz

Hobbyhoer
Lid sinds
9 juli 2004
Berichten
1.450
Graag wat feedback, wat vinden jullie ervan, dingen die te lang te kort zijn wat anders zou kunnen, lekker, niet lekker ? Ja, is loeiend hard opgenomen, zit helaas niet achter mn speakers maar met koptelefoon gedaan.

 
71 views 0 reactie :?

Maar goed dit is dus het orgineel:
 
In de G-spot te Hilversum hoor ik ze dit wel draaien........persoonlijk kunnen je breaks/lifts een stuk stoerder, bijv op 1.30 kan die best wel dikke stab een maat eerder al vallen.
Nog harder batsen.
 
Ik vind'm niet slecht, maar die melodie begint te vervelen na een tijdje.. Ik zou'm meer afwisselen. Good luck ! ;)

Hangt er vanaf hoe je dit bekijkt. Is een dancetrack en als je dit in een discotheek speelt draai je zo een track niet langer dan 2 min dus valt dit mee.

My idea :

1ste track helemaal goed, MAAR ...op 2:18 moet de hel losbarsten ! en dat gebeurd nu niet. Dat is spijtig.
2de track mss wat te gecompresseerd ? Mid snijd te hard. Vocals zijn altijd meerwaarde. Qua inhoud en arranagement is het helemaal goed.
Alles in WAV tracks gieten zonder FX en in een High End studio afmixen. Vooral niks 'batsen' (whatever that means...) maar wel nog even langs de mastering en klaar !
Dan naar Armada sturen.
Succes. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Dus je weet niet wat ik bedoel, maar je moet het niet doen......duidelijk.
Het komt op hetzelfde neer als: "moet de hel losbarsten", batsen, knallen...zoals the chemical brothers dat zo goed doen.
 
Ghehe "hell los barsten" 8D

Heb m gister ingeleverd over 13 dagen sluit remix contest.

Goeie feedback thnx....en dit ? mix ff overheen luisteren moet m opnieuw mixen

 
Ben een leek als het op neerkomt op dance remixen maken e.d. en die eerste vind ik persoonlijk erg dik.. maar wat had je aan materiaal (stems) van het origineel?

Die track uit de youtube link hierboven vind ik echt master btw!!! Erg lekker :) mocht je nog es een ouwe klassieker oid willen verbouwen en een accapella nodig hebben.. don't hesitate :engel:
 
Op 1.41 zit even een tikkie/dingetje, mag iets meer afwisseling hebben imo, ook iets minder hard opgenomen (maar dat schreef je al)
En vocalen zijn zo belangrijk voor het geheel en die zitten er dus niet in.... beetje Will I am stijl volgens mij en daar ben ik niet helemaal fan van :engel: had ook een Sasha en Digweed plaatje kunnen worden :koffie:

Leuk, maar nog niet af volgens mij... succes :okdan:
 
@ macgyver...Van track 1 heb ik alles gekregen wat je hoort in hun- Rob Vegas versie zegmaar, inclusief vocalen.

Heb geluisterd naar wat anderen hebben ingeleverd, lijkt allemaal op elkaar, zo 1 soort versie bestond nog niet en vocalen heb ik niet gebruikt omdat ze kut zijn, te veel tijd in beslag zou nemen om het netjes te krijgen.

De rest inclusief stabs synth zelf gedaan :)

Dirty vinden wij heeul lekker helemaal mee eens, alles klopt. Vandaag/ gister toevallig antw. van een label gekregen kunnen ze niets mee :?

Gaan wij dus zelf releasen 8).....heb je een oude klassieker liggen dan?

liken, commenten kan onderstaand, altijd mooi meegenomen zegmaar:

https://soundcloud.com/cupcreamrecords-com/im-alive-kyle-bourke-rob-vegas
https://soundcloud.com/cupcreamrecords-com/im-alive-kyle-bourke-rob-vegas

@ warehousegroove....tikje goed gehoord (Y) was een filter van een synth die aan en uit ging heb ik er al uitgehaald.

Dank voor het luisteren en feedback :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top