halo halo teknozems door de bocht

ik vind het teveel en te onsamenhangend.. (je hele soundcloud bij elkaar)
.. het is moeilijk voor te stellen, dat je me laat luisteren omdat je feedback wil.
daar is het zowat te veel voor.. en kwa geheel.. vind ik het dus niet zo samenhangend/thematisch..

denk dat je al een stuk beter voor de dag komt, als je het meer per genre aanbied.. en het aan elkaar mixed.

als je dit zo doet wegens naamsbekendheid.. dan doe je het fout.. ik ben nu al je naam vergeten.
dus kwa promotie-value, vind ik het ruk..

klinkt het als techno... ja.. dat wel.. en vind het niet eens naar.. dus je maakt geen slechte muziek.
 
@Dreammer, wat bazel jij nou? Het is gewoon een hoop muziek van diverse mensen.

@Ktek, zitten leuke tracks tussen en ook al wat bekendere muziekjes/mixen.

grtzzzz Bruce
 
thanx brz voor je leuke reactie :okdan:

en dreammer ik ben bang dat je het niet begrepen hebt, muziek maken in je huis kamer is leuk, maar leuker is als anderen er ook van genieten (of niet) zo als je kunt zien kan je de trackt gewoon downloaden en wij zijn altijt op zoek naar gezonde kritiek dus ook jij bedankt voor je leuke reactie
 
thanx brz voor je leuke reactie :okdan:

en dreammer ik ben bang dat je het niet begrepen hebt, muziek maken in je huis kamer is leuk, maar leuker is als anderen er ook van genieten (of niet) zo als je kunt zien kan je de trackt gewoon downloaden en wij zijn altijt op zoek naar gezonde kritiek dus ook jij bedankt voor je leuke reactie

och, brz heb beetje gelijk.. ik was niet in de meest blije stemming.. das nooit de beste tijd om op fora rond te hangen, daar word het internet niet leuker van.. mijn excuses voor me slechte bui.

de muziek opzich, ik vind het niet slecht.. en ik geloof best dat je hier feestjes mee aan het dansen krijgt.

ik wil ook niet piesen op je enthousiasme.. je heb gelijk.. uiteindelijk wil iedereen dat er naar hun geluisterd word.. je moet het toch ergens op het internet plempen.. En je kan ook niet iedereen blij maken met hoe je het doet..

technisch gesproken, heb je wel genoeg muziek bij elkaar, om het netjes te bundelen enzo.. leuke website ervoor te maken (waar ik voor me eigen muziek eigenlijk ook nooit zin in heb) beetje netlabel idee.. ik denk dat je dan meer luisteraars kan vinden.. al kan je dat dan ook weer speculatie noemen.

anyways, genoeg gebazel :) als boetedoening deel ik muziekjes aan me facebookvriendjes (alle 10, sorry zoveel fans heb ik niet) geniet van je dag..
 
Ik vind dat die blije acid riedeltjes weg moeten. Vooral die afwisseling in een track moet weg. Tekno is me iets te happy af en toe. Donkere takke herrie doet me toch het meest.

Vroeger.... toen ik mensen in de ochtend vroeg of ze een pepontbijt wilde hebben,en ik er maar niet vanaf kwam omdat alle dealers dat zon leuk idee vonden..... Langenboom was goed :D
 
Wat een aardig berichtje.....
met alleen maar citroen, maak je geen lekkere limonade :)

kleine update.. ik heb zelfs reacties op facebook..
me moeder heb ernaar geluistert.. dus het zijn 10fans en me moeder.
 
met alleen maar citroen, maak je geen lekkere limonade :)

kr.

het hele synthforum is al van suiker dus een beetje citroen kan af en toe geen kwaad :D
 
ik heb het eerste nummer geluisterd.. niet slecht, maar ook niet echt mijn stijl.. veel te veel bliepjes.. de rest interesseert me nu eigenlijk minder, dus ik ga daar ook niet naar luisteren..
 
Heb ik gehoord ja :)

Lang geleden wel, denk niet dat ik me nog zou vermaken op die feesjes. Al dat zwart enzo...

Stel je voor heh, tekno, 's nachts, in een donkere rotte loods met 'n strobe en drie verrotte scanners en met heel kleurrijk geklede mensen........ :D En dan niet met honden maar het heel vaal katten.
 
Back
Top