Account vol, wat nu? moderators!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

SirSickSik

zwaar behaard lid
Lid sinds
18 januari 2008
Berichten
1.184
Locatie
Tussen me gear
Hallo mensen/moderators, mijn account is nu al bijna een half jaar of een jaar vol ofzo en ik heb in den tussentijd echt weer een behoorlijke rits nieuwe plugins gemaakt (meerdere complex oscillators, filters, distortions, sequencers..) Ik zou deze nu toch wel graag weer eens kunnen uploaden, maar dan moeten die lieve moderators wel een keer goed schoon schip maken.. Ik heb het eerder gevraagd en toen hebben ze 10 dingetjes gedelete ofzo, waarna mijn account na 1 week weer vol zat..

Uit noodzaak heb ik toen maar een 2e account aangemaakt, omdat ik anders mijn gratis plugins niet meer met jullie kon delen.. Die daarna doodleuk gedelete is zonder een vraag of het mij even te laten weten dat het gebeurde..(ik kreeg het via via te horen)

Dus synthforum moderators... wat moet ik dan eigenlijk doen? ik kan zelf niets deleten, jullie hebben geen zin om al mijn files er af te gooien en ik mag geen nieuwe account aan maken..... oftewel, jullie geven mij geen enkele mogelijkheid..

Dus neem alsjeblieft even contact met mij op hoe we dit kunnen oplossen...
ik zie niet in hoe het slecht zou kunnen zijn dat iemand zijn eigen gecreeerde plugins GRATIS wilt delen...
 
Last edited by a moderator:
Beste sirsicksik

Natuurlijk hebben we toen wat berichten van je gewist.
Maar nu 10 minuten nadat je ons een bericht hebt gestuurd, een antwoord verwachten met een actie is natuurlijk ook niet reëel .

Als je iemand van het modteam een p.b stuurt , met alle berichten als link/url, die je verwijderd wil hebben zijn we helemaal niet te beroerd on dit te doen.
Bedenk dat er wel een tijdje overheen gaat omdat dit allemaal mensen werk is.

Een 2e account of meerdere accounts is naar forumregels niet toegestaan en word naar deze ook verwijderd.

De beste oplossing voor jou "probleem " is natuurlijk een externe hosting waar je zelf je programma's of files kunt plaatsen
 
kan je hier nou nog steeds niet je EIGEN oude bijlagen verwijderen?
 
is het niet gewoon mogelijk mijn account te wissen zodat ik m gewoon opnieuw aanmaak? wat mij betreft worden ALLE bijlagen van mij gewoon gewist.. De gratis plugins upload ik dan gewoon opnieuw en overzichtelijker. Wil ik wel even van te voren gewaarschuwd worden zodat ik nog even alle beschrijvingen van de plugins kan overnemen XD
 
Maar je kan zowiezo toch alles op een droppiebox zetten?
Daarvoor hoeft toch niks gewist te worden?

Gewoon een htmlleke aan maken op droppiebox, daar al je pluggies neergooien, link in je handtekening.
Het kan toch haast niet makkelijker dan dat?

Is toch helemaal niet nodig om je account te wissen, als iemand iets leest op het forum over een pluggie van je,
klikt ie even op je handtekening en dan heb je daar alles netjes en ordentelaik neergeplemped.

Perfecto biento toch?

Vraag maar aan phochos hoe dat moet, die heeft er veel ervaring mee inmiddels.
 
Beste sirsicksik

De beste oplossing voor jou "probleem " is natuurlijk een externe hosting waar je zelf je programma's of files kunt plaatsen

Lijkt me niet meer dan normaal voor een 'gratis' forum. Als je veel data on een site wilt zetten moet je, imo ,daar zelf maar een oplossing voor vinden.

Bijv. iemand kan wel een komplete DVD erop willen zetten met, ik noem maar wat, lazergeluiden. tja waar trek je dan de grens?

Anyways, er zijn vele free uploadingssite. En desnoods een dropbox oid.
 
is het niet gewoon mogelijk mijn account te wissen zodat ik m gewoon opnieuw aanmaak? wat mij betreft worden ALLE bijlagen van mij gewoon gewist.. De gratis plugins upload ik dan gewoon opnieuw en overzichtelijker. Wil ik wel even van te voren gewaarschuwd worden zodat ik nog even alle beschrijvingen van de plugins kan overnemen XD


volgens mij was dit vcovca z´n klusje, vond ie leuk om te doen....

ik zou hem even een mailtje sturen, hij heeft het voor anderen ook al gedaan.

( of overal even vieze plaatjes bijplakken, dan komen de andere mod´s ook in actie....:D)

:koffie:
 
U vroeg zelf om het deleten van die draad heh..

Maar goed, ik kan oude zooi wel weg halen hoor. Hele account weg halen slaat nogal gaten in het forum.
 
alle mp3tjes eruit?

alle mp3tjes eruit?

VCOVCA, ik zou zeggen, delete al mijn mp3tjes..
al mijn muziek staat op andere sites, die daar inderdaad beter geschikt voor zijn.
Dit is het synthforum en ik zou dus graag weer ruimte willen hebben zodat ik synth-gerelateerde dingen kan posten.. (en desnoods een bijbehorende demo van een vst(i))
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top