Midi

Synthshop.nl (Enschede) is blijkbaar Kenton dealer. Of ze dit spul ook in voorraad hebben is een tweede.
 
Synthshop.nl (Enschede) is blijkbaar Kenton dealer. Of ze dit spul ook in voorraad hebben is een tweede.

Is bij mij in de buurt (Hengelo), die gast heeft niets op voorraad.
Kunt alleen tegen vooruit betaling bij hem bestellen en heb vernomen dat hij geen goede FEED-BACK heeft :eureka:
Dus maar niet =(
 
Mijn ervaring is dat Thomann erg snel levert, en standaard 3 jaar garantie. Ik heb van die chinese gitaarpedaaltjes van bedenkelijke kwaliteit gekocht (Joyo), dan is 3 jaar garantie erg prettig. En midi en audio kabels zijn veel goedkoper dan in een muziekwinkel, daar moeten ze het juist hebben van woekerprijzen op dat soort dingen. Midi is ook verkrijgbaar in alle maten en kleuren ipv standaard zwart.

Als ik wat bestel bij Thomann doe ik er meteen een paar kabels bij voor een paar euro, merk je niks van, en altijd handig.

Ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.
 
Heb bij Thomann onder rembours (lekker makkelijk) 3 MIDI Solutions Quadra's besteld, die kan ik dan verdelen op verschillende plaatsen in mijn studio.
Krijg je ook niet al te lange kabels!
Jongens bedankt voor de nuttige tips en info, wat zou ik zonder jullie moeten ;)
 
Back
Top