Alex is er...

alexander1982

Stamgast
Lid sinds
10 februari 2003
Berichten
354
Locatie
Naaldwijk
Zo eens kijken of ik een beetje mee kan draaien met het nederlandse talent het zal mij benieuwen. Mijn naam is Alex (of Alexander, wat je wilt) en ik maak muziek in de stijl van hardcore(vooral instrumentaal).Voor de kenners: ik probeer een stijl aan te houden die op zowel DJ Promo lijkt als op Tha Playah.Een beetje vage kick met een sterke melodie. Helaas ben ik nog ver verwijderd van een track waarmee ik op hun niveau kom, maar ik kom wel steeds meer in de buurt. Als iemand eens iets wil luisteren is dat mogelijk er staan namelijk 2 track (Wel wat oud maar toch wel aardig) van mij op dit Forum: Track->Hardcore Tracks. Ondanks dat ik nog niet over een dikke geluids studio bezit hoop ik dit in de komende jaren langzaam te kunnen opbouwen. Dus op dit moment alleen nog met het Software (Reason 2.0 fruity loops music maker)aan het vervelen.

MvG,

Alexander van Zijl
 
Re: Alex is er...

jeetje nu pas, weet je hoe lang we al op je wachten:)

welkom!
 
welkom, en veel plezier hier

Groeten Sascha
 
Bedankt voor gezellige uitnodigingen

ik denk dati k hier wel goed zit
 
beetje verlaat maar welkom ehehe 8D
 
De links doens het dus niet ik raad dan ook ierdereen aan die eens een track van mij wil luisteren om naar Tracks te gaan en vervogens Hardcore tracks te kiezen. success
 
bonjour.jpg
 
wlkom

is die musicmaker wel wat ?

las hier op het forum dat er een beetje denigrerend over werdt gedaan
heb zo'n pakket wel in de winkel zien liggen leek my ook niet veel voor 49 euro
 
Back
Top