Prijzen vintage Stuff

303zalig303

gebruikte oscillator
Lid sinds
19 Maart 2007
Berichten
1.831
Hilarisch wat velen hier en elders vragen voor ouwe stuff, keep up the good work :okdan:
(moest ik even kwijt)
 
het zal vast wel weer wat minder worden met de aanhoudende crisis. 8D
 
lonender
 
Hilarisch wat velen hier en elders vragen voor ouwe stuff, keep up the good work :okdan:
(moest ik even kwijt)

bizar voor woorden volg marktplaats nie egt meer daarst nog erger
:okdan:

ebay blijft wisselend
:doei:
 
ze moesten nog meer kosten die vintage dingen

ik zoek nog steeds een duure arp 2600 tonus

draad mag op slot imo
 
Hoe hoger de prijzen, hoe minder interesse ik in die apparaten krijg. Niet alleen als aanschaf, maar ook om er over te lezen en zo. Dus verdubbel de prijzen nog maar een keer, dat scheelt me weer tijd ;)
 
och de minimoogs blijven redelijk constant, net als de ms20's
een a6 is in nederland ook nog erg goedkoop
de dv800 , ds2,soncsix, multimoog etc stijgen nauwelijks, dalen ook niet
dus voor het echt voor mij interessante werk zie ik geen problemen.

kijk als mensen voor die vroeg digitale meuk ( casio, d5, d50 dx7 , juno's ) opeens fantasieprijzen gaan vragen tja . als niemand het ervoor wilt betalen dan zullen ze toch niet stijgen lijkt me
heb overigens nooit begrepen waarom een d50 opeens meer mag kosten dan een jd800, maar ja wie ben ik in dezen ?
 
Een D50 kost ook helemaal niet meer dan een JD800. Een D50 met programmer doet ongeveer hetzelfde financieel gezien als een JD-800, en daar zit ook wel enige logica in omdat het dan gelijkaardige apparaten zijn.
 
ik droomde dat ik een oberheim DMX te koop zag voor bijna 1000 euro hier op het SF
maar dat was vast een droom :?
 
met verkopers alleen, kom je er niet om al jarenlang de prijzen gestaag te laten stijgen. daar zijn ook kopers voor nodig.

te duur? gewoon niet kopen.

iedereen zal wel eens zijn wenkbrauwen optrekken bij de een of andere uitschieter in prijs en van sommige spullen is ook moeilijk te vatten dat ze vrolijk meeliften op de vintage analoog wave.

maar dit soort draden worden pas echt genant als notoire prijsmopperaars een half jaar later zelf iets over the top wegdoen, zoals ik pas weer zag gebeuren met een 808.
 
als notoire prijsmopperaars een half jaar later zelf iets over the top wegdoen, zoals ik pas weer zag gebeuren met een 808.
héhé, met de huidige 808 prijzen slaat de twijfel behoorlijk toe..... :P
tis omdat ik nog geen alternatief voor de 808 sequencer heb..... ;)
 
Een leuke negerin, die kan je als je naar buiten gaat wellicht vinden......
maar die kan je helaas niet uitzetten als je d'r even genoeg van hebt......

yammie :luv: 8o
Adriana+Lima+in+2012+04.jpg

Eva-Longoria.jpg


back ontopic:
mogelijk ga ik de 808, sds8 en heel misschien de syndrum quad tzt vervangen door euro drumsynths.....
als vervanging denk ik aan: cynare 2x, bass++, 808 claps, 808 rimshot en als het meezit SDS3 clone en Pearl SY-1 clone
 
Laatst gewijzigd:
ik ben geen echte kenner, maar 1 ding weet ik wel: de tr808 is prima te vervangen door van alles en nog wat, dat er helemaal niet, een beetje of heel erg op lijkt, maar een 808 wordt het nooit.

dat is toch wel heel bijzonder van de 808 vind ik.
 
Een Juno-60 is onvervangbaar qua klank, maar voor 975 euro zijn er heel veel alternatieven die flink in de buurt komen en ook nog andere dingen kunnen.
 
Back
Top