Prijzen vintage Stuff

Tijdje geleden stonden hier veel 101'te koop. Leek wel een massa-bijeenkomst. Gingen allemaal van de toonbank voor rond de 800. Vrij normaal.
 
Tijdje geleden stonden hier veel 101'te koop. Leek wel een massa-bijeenkomst. Gingen allemaal van de toonbank voor rond de 800. Vrij normaal.

Ja inderdaad maar vaak kijken mensen naar de ebay (mongol) VRAAGprijzen.
Als ze daarover beginnen zeveren in een onderhandeling vraag ik steenvast waarom ze hem dan niet op ebay zetten... .
De prijs is meestal te hoog en voor het geld van de verzendkosten kan je al aardig wat kilometers rondrijden om zelf te gaan afhalen en dus ook te testen en luisteren:okdan:.
 
Mijn grijze 101 stond te koop voor 850 en kwam men dezelfde avond van over de grens ophalen. Overspoeld met kandidaten. Hij was dus te goedkoop...

Gratis tip? De 101 die ik kocht (gemod) ruiste door de hoofdtelefoon. We ruilden de voeding van de twee 101's en beiden werkten vlekkeloos. Ruil opnieuw: mod ruiste. Dus ruist je 101, schenk m een andere voedingsadapter.
 
Gratis tip? De 101 die ik kocht (gemod) ruiste door de hoofdtelefoon. We ruilden de voeding van de twee 101's en beiden werkten vlekkeloos. Ruil opnieuw: mod ruiste. Dus ruist je 101, schenk m een andere voedingsadapter.

Dat is een bekend probleem klinkse,je kan dat ook hebben met enkele andere roland doosjes
 
101 is supergevoelig, heb de verkeerde Boss adapter laatst bij een verkoop meegegeven en nu zit er een sporadische kanarie over de speakers als ik de 101 aansluit. Had ik niet met m'n andere Roland makkers...
 
Back
Top