iZotope Trash 2.0

die overdrive verveelt nu al en ik heb nog geneens de plugin.

klinkt allemaal erg steriel en oppervlakkig.
 
Ik denk dat je voor 150,- minstens 3 a 4 dist pedalen kan aanschaffen (distortion, mostortion, overdrive) en daar veel meer plezier maar vooral, veel heftiger resultaat zal hebben. Pure gok, het is wel weer rottig met kabeltjes en adapters, ruis e.d (ik ga niet zeuren over ruis bij een distortion) mja dan heb je ook wat. Of echte buizen unit, en dat dan zelf achteraf EQ-en, pitch shiften, pitchen, detunen, etc je kan er nog zoveel mee doen achteraf, dat dat al aardig in de buurt komt van deze plugin.

Ze hebben een hele toffe combinatie gebakken, met de convolutie erbij. Dat is dan wel weer goed opgezet; Ben wel te spreken over Isotope verder.
 
Voor mij klinken al de die sw distortions even plat, of je nu vengeance, ohmboys, steinerg, fabfilter of izotpe hebt. Multiband trukjes en hp/lp filters hebben ze nu bijna allemaal. Maar het resultaat is nog net zo beroerd als met guitarrig een aantal jaar geleden. Ik zou voor dat bedrag ook liever een pedaaltje kopen, dan maar een single trick pony, maar dan wel met een interessanter geluid

M.a.w. Weinig toegevoegde waarde t.o.v. De standaard distortion plugins in de huidige daws en de oudere plugins op de markt
 
ligt het aan mij of is betalen in dollar veel goedkoper dan in euro: 180 dollar is géén 150 euro... ;)
 
Back
Top