Nieuwe track: Dark Ambient probeersel

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Hier en daar nog een paar kleine aanpassingen daargelaten ben ik wel tevreden met dit plempsel :geslaagd:

http://soundcloud.com/warehousegrooves/atmospheric-distortion
 
Lekker bezig WAREHOUSE! Zoals ik op SC al shreef, de moeite van het uitwerken waard. Maar ik lees hier nu dat ie eigenlijk al af is. En na het opnieuw beluisteren, vind ik dat eigenlijk ook wel. Heb je je bestand intussen vervangen of zo? Of moet ik gewoon geen comments meer schrijven als ik ziek ben? :D
 
Lekker bezig WAREHOUSE! Zoals ik op SC al shreef, de moeite van het uitwerken waard. Maar ik lees hier nu dat ie eigenlijk al af is. En na het opnieuw beluisteren, vind ik dat eigenlijk ook wel. Heb je je bestand intussen vervangen of zo? Of moet ik gewoon geen comments meer schrijven als ik ziek ben? :D

Dank je Bob, nee, het bestand is niet vervangen en ook nog niet aangepast (zal een eigen versie hebben waar ik een aantal drums verander/ verder uitwerk en nog wat kleine aanpassingen)

We zijn trouwens bezig met een label (vinyl en digitale uitgave) maar zitten nog in de onderhandelingsfase (geen zin in een 1998 herhaling) Maar er komt meer van dit soort werk aan wat mij betreft.
 
Omdat we nog niet rond zijn kan ik hier helaas geen mededelingen over doen, maar het gaat om een klein label dat normaal acid en wat meer experimentele muziek uitbrengt.
Heb nog geen definitieve beslissing genomen en wil mij niet meer vastleggen bij 1 uitgever (wil mijn vrijheid behouden) :)
 
Back
Top