Toetsenisten: meest gebruikte instrument in band?

He Daftmax, leuk om je hier tegen te komen. Een jaar geleden stonden we samen on stage op de Boerderij (ik ben van Silhouette). :D

Ik doe tegenwoordig alles met m'n Korg Kronos. Scheelt een hoop gesjouw. Met een pedaaltje waardoor ik van preset naar preset kan gaan zonder m'n handen van het board af te halen.
 
Ik doe tegenwoordig alles met m'n Korg Kronos. Scheelt een hoop gesjouw. Met een pedaaltje waardoor ik van preset naar preset kan gaan zonder m'n handen van het board af te halen.

Als ik aan de Kronos denk zal het als vervanger zijn van de Motif, maar niet van de Nord Stage. Het
hands on gebruikersgemak van de Stage vind ik ideaal.

Daarbij ben ik verzot op de Virus. Ooit begonnen met de Virus A, toen de Indigo 2 en nu de Polar.

Dus ja.....dat betekend slepp'n met 't spul
 
Hallo Toetsenisten. Graag wil ik via dit forum even een oproep plaatsen. De band PePrrr is namelijk op zoek naar een veelzijdige toetsenist voor vast of voor invalwerk. De band speelt zeer regelmatig op feesten, evenementen (in september op een evenement met ruim 20.000 bezoekers) en de leukere muziekcafés. Het repertoire bestaat uit funk/soul/dance-covers uit het verleden en het heden. Kijk even op de site www.peprrr.nl Spreekt het je aan en zoek je een tof bandje of extra inkomsten, dan moet je me zeker even bellen: 06-39786133
 
Ik zou naar muzikantenbank gaan, en ZEKER NIET in dit forum je aanvraag plaatsen!!!
 
Back
Top