Orch stabs/hits au plugin gezocht

Samplen van tracks die het van synths hebben die het dan weer gesampled hebben.. :P Is imo wel te doen met vst's hoor. Het belangrijkste is dat je een akkoord aanslaat, dus bvb 3 noten tegelijk om zo een "vol" gevoel te kunnen krijgen wat een stab heeft, en uiteraard ADS(R): geen attack, lage of geen sustain, kort piekende decay. Enfin dat komt het meeste voor, niets houdt je tegen om het anders te doen.

Ik heb een voorbeeldje gemaakt met Hypersonic (de Dance Stabs preset - ben lui maar effectief :p Uiteraard kunnen andere dingen ook gebruikt worden). Heb de noten C5, E5 en A5 simultaan aangeslagen. Daarna gewoon een delay op, en 't klinkt al niet mis, al zeg ik het zelf. :)
 

Attachments

  • Hypersonic Dance Stabs.wav
    5,2 MB · Bekeken: 62
Thanx.. maar is niet wat ik zoek. Zit meer in de richting van de stabs/hits jaren 80 electr/hip hop te denken. En ik kan het ongetwijfeld zelf samplen en/of maken met synths. Maar ik ben blijkbaar nog luier en wil its kan en klaars :-0
 
Is dit wat? komen uit de emax library....

Grtz Jan
 

Attachments

  • Orch Hitz.zip
    790,2 KB · Bekeken: 62
Heb er denk ik nog wel meer.....zal vanavond ff zoeken, maar nu naar t strand....lekkere italo´s mee8)8)8)
 
Back
Top