Butter

JelleWaltman

Ouwe rot
Lid sinds
9 augustus 2005
Berichten
937
Locatie
Amsterdam
Elektronische track met een beat.. Tsja wat meer, dubstep invloeden maar ook andere stijlen. Het is een soort electro ballad denk ik. Ik zoek voor deze track en andere ook nog vocalen, laat me weten wanneer je iemand weet of zelf interesse hebt!!

Gemaakt in Presonus Studio One, aantal partijen uit de Mopho de rest is software.
 

Attachments

  • Butter2.mp3
    4 MB · Bekeken: 27
Mooi gedaan, vind alleen de beat een beetje flauw en staan de stabs iets te hard.
 
Nou de intro is heel aardig.. maar dan is het eigenlijk niet meer dan een leuke ambient..
Ik zou ( en weet niet direct hoe) maar me meer richten op het laag en er een veel dikkere kick en drum in gooien.. en dat varieen met meerdere bassrolls..
 
Kan deze track wel smaken maar vocals zouden deze track inderdaad een aanzienlijke meerwaarde kunnen geven.
 
Ik vind dit nummer erg leuk, best een leuke melodie zeg maar, misschien de beat is inderdaad iets te hoog maar voor de rest heb ik niets aan te merken, en, persoonlijk vind ik de kleur van de track erg mooi (de akkoorden, er zijn maar weinig artiesten die ik ken die zo'n kleur aan een track geven).
 
Back
Top