Reason Rack Extension verzameldraad

Met dit alleen kun je je doelen stellen.
En je blijft gezond.:)
 
dat geldt dan ook voor de saturation van softube.

edit: woow, die klinkt op 10/11 uur wel bruut voor bassdrums op de "keep low" stand :D
Nice en gratis ! Installeren was een eitje, goed geregeld bij pheads.

Behoorlijk succes en lopen vooruit op de rest 8o)

edit 2: Buffre gaat er zeker komen, die is ook echt goed te doen.
 
Laatst gewijzigd:
De Etch Red heeft in zijn distortion een interessante HalfRect stand zitten, op de post filter stand zal die vooral voor hardstyle achtige bassdrums goed werken denk ik. Dat kraakje in de staart zeg maar. Pleur er een softube saturation achter voor een extra randje en je hit is al half af :D
 
Dan vergeet ik bijna te zeggen dat Sugar Bytes en D16 ook nog eraan komt met wat leuks, maar wat ..... ?
Drumazon in rack extension format .. hoe vet zou dat zijn !

Daar wacht ik ook echt op, en een leuke clipdistortion *D

Ik denk echt dat het een kwestie van tijd is dat reason de nummer 1 word (al is die dat al voor mij ;) )
 
Daar wacht ik ook echt op, en een leuke clipdistortion *D

Ik denk echt dat het een kwestie van tijd is dat reason de nummer 1 word (al is die dat al voor mij ;) )

Als je doelt op hardstyle kicks, de halfrect distortion op post filter stand van de edge red kan dat prima.
Niet iedere clip distortion klinkt als die van logic ;)
 
Als je doelt op hardstyle kicks, de halfrect distortion op post filter stand van de edge red kan dat prima.
Niet iedere clip distortion klinkt als die van logic ;)

thanks, etch red bedoel je denk ik ;)
En ja doelde wel een beetje op een simpele distortion die klinkt zoals die van logic,
Ik heb sinds reason 6 logic en alle vst's (wat toch allemaal maar illegale zooi was) van me computer gegooid en voor mij is het nu reason only.
En hoewel ik eigenlijk nooit hardstyle maak is de combinatie van drumazon en de clipdistorion het enige wat ik mis als ik als ik toch even met hardstyle wil spelen.
Maar zal de etch red is gaan proberen en aanschaffen als deze bevalt :)
 
Heb Reason 1 t/m Reason 3 gebruikt, ging daarna over op Cubase.. maar zit er nu toch echt aan te denken om weer Reason aan te schaffen. Ziet er echt goed uit!!
 
Heb Reason 1 t/m Reason 3 gebruikt, ging daarna over op Cubase.. maar zit er nu toch echt aan te denken om weer Reason aan te schaffen. Ziet er echt goed uit!!

Download vast de demo is zou ik zeggen, ofja demo je kunt reason 6.5 compleet downloaden op de proppelhead site, de enige beperking van de "demo" is dat je geen opgeslagen bestanden kan openen.


Wat trouwens ook heel erg handig is voor reason eigenaren vind ik is dat je ipv verification met je dongel je ook kan kiezen voor "internet verification" door even in te loggen.
Dat betekend dus dat je overal waar je bent waar internet is, bijv. bij iemand anders in de studio, je zo even de reason demo kunt downloaden van de site, even instaleren en inloggen met internet verification en je kan aan de slag met de volledige versie van reason.
 
zo was er een verhaal van een amerikaanse producer waarvan bleek dat hij zijn dongle thuis had laten liggen, minuten voordat hij op moest treden ergens in frankrijk in een kelder. Is ie naar buiten gelopen, via wifi verificatie regelen en terug met laptop en gaaaaaan.

Wel moet ik zeggen dat de servers van pheads dat in de gaten houden. Zodra er een vermoeden is dat je licentie op meerdere pc's wordt gebruikt je online licentie geblokkeerd wordt. Sommige mensen zijn daartegenaan gelopen toen ze op de laptop van hun vriendin even dachten te gaan reasonnen, terwijl het ook al op hun desktop en laptop stond en hij daar inet veri gebruikte.
 
Laatst gewijzigd:
Allemaal leuk die REs, maar ik wil meer MIDI stuff. Stel u voor dat er midi modules zoals die van Numerology van Five12 als RE in Reason komen :D

Oh, ja, en wie maakt een Midi out RE?

En als het effe kan ook een soort van session mode zoals in Live...
 
Zo he, anders lopen ze even heel dik achter de feiten aan! Reason bestaat al zo'n 12 jaar en ze komen nu pas met VSTi integratie? Beetje laat.

Er zijn natuurlijk genoeg mensen die hele goede muziek kunnen maken met alle Reason racks en er alles mee kunnen. Maar er zullen er nog meer zijn die al die jaren af zijn geschrikt omdat er geen vst's gebruikt konden worden.

Om daar nu mee aan te komen wil dus eigenlijk zeggen dat ze er nu pas achter zijn gekomen dat ze al die jaren heel wat omzet gemist hebben. Hadden ze naar mijn mening beter iets eerder kunnen doen!
 
Back
Top