Reason Rack Extension verzameldraad

I denk dat ik de intro ga aanschaffen en zo op mijn gemakje,de leercurve die de reason wel is aan te leren om zo later de upgrade te doen naar suite.
Iemand een idee hoeveel die upgrade gaat kosten?(Ben te lui om het op te zoeken vandaag eerlijk gezegd):-)
 
I denk dat ik de intro ga aanschaffen en zo op mijn gemakje,de leercurve die de reason wel is aan te leren om zo later de upgrade te doen naar suite.
Iemand een idee hoeveel die upgrade gaat kosten?(Ben te lui om het op te zoeken vandaag eerlijk gezegd):-)

! Mocht je een Waves account hebben, dan schijn je dit weekend nog Reason 11 Lite gratis te kunnen bemachtigen.

De upgrade kost:

Reason 11 Upgrade for Intro/Lite
Direct Download
€269.00

En daarna de upgrade naar Suite:

Reason 11 Suite Upgrade
Direct Download
€249.00
 
I denk dat ik de intro ga aanschaffen en zo op mijn gemakje,de leercurve die de reason wel is aan te leren om zo later de upgrade te doen naar suite.
Iemand een idee hoeveel die upgrade gaat kosten?(Ben te lui om het op te zoeken vandaag eerlijk gezegd):-)

wanneer je de licentie van waves wil, die werkt blijkbaar maar tot 30 augustus. de intro naar suite, is een groote bedrag, zelfs in sale. maar je kan volgens mij via support reason 11 naar suite wel wat goedkoper krijgen, ik zie mensen die dat doen.

maar de lite version is al mooi, kijk op KVR, om de 2 versies 11.2 en 11.3 samen te installeren, voor Lite, o Lotuz die was ook zeer aktief in die thread... (ik als Wasteland...).

ik heb reason 11 suite. en dit is mijn 2e gratis licentie voor lite, de eerste heb ik aan mijn buurman gegeven.

dus als je m wil, PM me. 30 augustus laatste dag, wel vreemd, want je krijgt een licentie met je e-mail.. ik heb waves plugins, ja! en wup ze niet.. ja éen upgrade van een bundel, die ik al voor niets had, iig immens goedkoop, de upgrade was een tientje.

goed, wanneer je m wil, zal je de kodes geven. moet je wel een reason account aanmaken.
 
Back
Top