Technodelicz - Questions

Wel...

1) Te lang, en er zit geen flow in. Spanningsmomenten ontbreken.
2) De mix klinkt iets beter dan je vorige tracks, hoewel droog, maar zeker beter met je logitech set behandeld dan je koptelefoon.
3) Van 0 tot 0.14 heb je de intro, mooi; werk aan de variatie of maak je het korter, zo met de rest van de secties. Als ik de wavevorm zie is het te "recht toe-recht aan".

(er zijn nog meerdere dingen dat je kunt aanpassen maar ik denk dat je meer richting je eigen sound wilt gaan dus... no more comments for today!)
 
Ik vind de track best geinig, maar het laag komt hier zo niet mooi uit.
Wat ik dan weer niet snap is waarom er als genre Electro word opgegeven, dit heeft natuurlijk niks met Electro te maken.
Wat uiteraard verder niks af doet aan de track, maar ik verbaas mij er wel steeds vaker over dat Electro word gebruikt voor allerlei andere stylen/genres.
 
Haha tja ik weet niet welk genre dit precies is iig moet het house voorstellen..

Dit is trouwens niet de eindmix, dit is nog het produceer gedeelte..
Ik heb vandaag een aantal lessen gehad in mixen en dit is totaal niet gemixt.. Zei die geene..
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe helmaal niet goed bezig geweest met het fenomeen mixen..

Tja je moet het maar weten zeg maar dan gaat er wel een wereld voor je open..
 
Volgende keer begin ik met de climax te maken en dan vandaar uit de rest van een track te maken, ik denk dat dat wel scheelt hoe ik er dan mee omga, want is er nog de ruimte anders zit alles al erin en om 61 mixer tracks om te gaan gooien die ook nog is gedeeltelijk met elkaar verbonden is geen beginnen aan..
 
61 mixer tracks

Je bedoelt 61 sporen aan elkaar verbonden toch?

Het nummer heeft wel potentie, niks mis mee, maar dat er ergens uitsteekt... Het genre neigt meer naar de techno (standaard!), electro is inderdaad wat anders.
 
61 mixer tracks, in de mixer dus waar er 100 inzitten.. Heb ze vanmiddag als 5 sporen gerenderd en ben daar nou mee aant spelen..


Ja achja ik zal dalijk is dat probeersel uploaden..
 
ik vind dit altijd van die typische sidechain-overkill-plaatjes...

tis een leuk/handig trucje, maar omdat nou in elke plaat zo over z'n nek te laten gaan...

Haha tja hoeft ook niet in elke plaat te zitten..
 
Je bedoelt 61 sporen aan elkaar verbonden toch?

Het nummer heeft wel potentie, niks mis mee, maar dat er ergens uitsteekt... Het genre neigt meer naar de techno (standaard!), electro is inderdaad wat anders.

Tja hoe dan ook, maakt nie uit.. Die qlimax die jij zoekt gaat nie meer komen in dit nr iig, dat is gewoon veel te veel werk en dan wordt boel verneukt en dan kan ik beter hierna een nieuw project beginnen en met de qlimax als uitgangs punt beginnen zodat ie ook als een huis gaat staan..
 
Reup

Reup

Mix probeersel

http://soundcloud.com/shockmod/technodelicz-has-questions
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top