Adele - Rolling In The Deep (Raphie Grooves RemiXXX0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nu geef je jezelf wel wat te weinig eer........het zal je gewoon sieren als je zelf niet binnen de lijntjes loopt je ook je mond kan houden als een ander dat doet.
Doen alsof je neus bloed is een beetje treurig, maar anderzijds verrast het mij ook niet.

Voor degene die het niet snappen, Raphie vind het niet goed als mensen illegale software gebruiken, omdat je gewoon moet betalen voor wat je gebruikt. Nu jat hij de zang en songopbouw van Adele, terwijl dit ook niet mag.
Dat is meten met twee latten en dat kan best wel opgemerkt worden zonder dat je dan weggezet wordt op de manier die nu geschied.

Verder kan de mening van Raphie me toch al niet overtuigen, want die is zo flexibel als barbapappa.
 
Brz en F5 begin een posse :D e.e.a. is natuurlijk prima op te zoeken en na te lezen
 
Misschien kan je het e.e.a. ook bij jezelf zoeken, maar een spiegel voorhouden is natuurlijk moeilijker dan je flauwe grapjes....
 
nazoeken is geen grapje, blijven zeiken, vliegen vangen en proberen dit topic te laten onstsporen ook niet..... spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de grootste relnicht van het land?!?
 
gaat ie weer lekker?
 
Brz open ff een eigen topic waar je kan lopen janken, ga ik daar wel met je in discussie, laten we ons hier ff tot de track beperken, heb je daar niks meer over te melden, kan je ook overwegen om posten in dit topic achterwege te laten?
 
Dit gaat toch volledig over je track, ik geef zelfs antwoord op je eigen vraag........ik wil best voor jou dingen nazien, als ik dit dan doe kan je er ook op ingaan ipv het weer weg te wuifen, ik snap je niet.
 
:Z :doei:

Dit gaat toch volledig over je track, ik geef zelfs antwoord op je eigen vraag........ik wil best voor jou dingen nazien, als ik dit dan doe kan je er ook op ingaan ipv het weer weg te wuifen, ik snap je niet.

Jij?

Bijv:
deze bijvoorbeeld...

en deze

tja het houd niet op

soortgelijke situatie als nu maar dan ben je tegen

Weet je het is uiteindelijk gewoon zo dat je er zelf je laars aan lapt......jij draait er gewoon omheen.
Jij ervaart dit als lullig doen, ik zie het niet zo, ik laat je gewoon zien dat je zelf ook niet zo een cleane boy bent....

Misschien kan je het e.e.a. ook bij jezelf zoeken, maar een spiegel voorhouden is natuurlijk moeilijker dan je flauwe grapjes....

Nu geef je jezelf wel wat te weinig eer........het zal je gewoon sieren als je zelf niet binnen de lijntjes loopt je ook je mond kan houden als een ander dat doet.
Doen alsof je neus bloed is een beetje treurig, maar anderzijds verrast het mij ook niet.

Voor degene die het niet snappen, Raphie vind het niet goed als mensen illegale software gebruiken, omdat je gewoon moet betalen voor wat je gebruikt. Nu jat hij de zang en songopbouw van Adele, terwijl dit ook niet mag.
Dat is meten met twee latten en dat kan best wel opgemerkt worden zonder dat je dan weggezet wordt op de manier die nu geschied.

Verder kan de mening van Raphie me toch al niet overtuigen, want die is zo flexibel als barbapappa.

Owww, dat het forum hier relaxed mee omgaat is alleen maar fijn.
Ik ben persoonlijk ook van mening dat je gebruik van dingen kan maken, als bijv. de financien het niet toelaten, om muziek te maken. Daar schaadt je niemand mee, wie dan ook beweert dat het anders is.
Waar ik in gedachtes mee zat is dat TS het ene afkeurt en het andere goedkeurd. Begrijp ook wel dat iedereen zijn eigen grens trekt, maar TS profileert zichzelf altijd als een man die zijn zaakjes in orde heeft en niet van broodroof houdt, terwijl hij hier toch echt shit jat van Adele om zijn eigen loopje bestaanrecht te geven........er is inderdaad genoeg gratis zang beschikbaar, waarom wordt dat niet gebruikt, net als de freeware pluggins waarmee altijd geschermd wordt....

Alleen jouw vergelijking gaat niet op, aangezien de vocals en de accoorden niet door Adele op haar site aangeboden worden.
Het is toch vreemd dat je enerzijds mensen er telkens op attendeert dat illegaal verkregen software niet kan, ivm broodroof en wat dan niet meer, maar je anderzijds wel iemand anders zijn vocals en accoorden ript om er zelf een hip trackkie van te maken.
Doe dat dan ook niet, gewoon consequent zijn...

Hoe kan je nou muziek maken zonder je gevoelens te uiten? Dan ben je geen muzikant, maar een producer....je maakt wat de meute vraagt.
JE kan er lang over blijven lullen, maar het trackje is muzikaal gezien gewoon slecht.
Moet er niet aan denken om op een dik feest te staan en dit soort gier uit de speakers te horen komen.
Ik wil geraakt worden, uitgedaagd of zwoel verdooft raken van muziek en dat doet dit niet.
Fjoesz brengt een goede tip in, emotioneel gezien is de weg alleen maar omhoog voor de Raphster maar dan wordt het wel tijd om een keer die berg op te gaan en een track te maken die ergens over gaat.
 
via deze weg even vertellen als er niet word gstpot met elkaar te betwisten wordt er een cooling down in gezet.
 
Bericht door een moderator:
En nu allemaal op de stoel, en dit draadje gaat dicht voor een paar dagen... dit geef jullie de tijd om de zonden te overdenken,. ... en daarna weer ontopic gedragen
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top