Adele - Rolling In The Deep (Raphie Grooves RemiXXX0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
gratis download voor wie hem hebben wil:

http://soundcloud.com/dropboxmastering/adele-rolling-in-the-deep
 
voelt me iets te hard aan als 2 nummers die toevallig gelijk lopen, ipv één geheel.
Al kan ik niet precies zeggen waarom :S

Heb je de vocals zelf geïsoleerd of ergens multitracks gevonden?
 
vocal zijn 1 accapella mp3 met alle backings en adlibs erin.
kan de voccal wel iets meer verb geven, maar vind dat "toevallig passen"net de remix sjeu geven.
Denk niet dat Adele hem voor mij opnieuw wil inzingen. op 128bpm :D
 
het is gewoon geen simpele om te remixen, me dunkt.
En het origineel is inmiddels al zo grijs gedraaid dat ie te hard blijft linken.

Ik mag je stijl wel, maar hier doet ie het, voor mij althans, niet.
 
Kolere, excuse my french. Heb vroeger mindere remixen gedraaid in clubs. Hier zit echt potentie in, vanaf 2:30 komt het lekker los maar verwacht daarna nog een extra lift. Misschien daarna de vocals meer weg halen en het zelf overnemen. Deze als bootleg uitbrengen met wat extra werk er in en je brengt een stiekem festval hitje uit voor deze zomer.

Raphie trek je weinig aan van het vele commentaar over cheesy over je nummers, je bent lekker bezig :okdan:
 
Graag gedaan hè, die suggestie :dubbel: :dubbel: :dubbel:
 
Mooie mix, technisch natuurlijk lekker maar op 1.30 even een stukje instrumentaal (eventueel met voice effecten) zal iets meer rust geven in het begin (is net even een te dik blok Adele en zal mijns inziens het geheel ten goede komen) Vanaf 2.30 helemaal top :okdan: maar ook hier een klein beetje spelen met de instrumenten/tools die je heb (variatie in de drums, trance sweep, je begrijpt me wel) :D
Maar inderdaad, ook ik zou hem draaien op een Ibiza feestje :okdan:
 
ThnX gents, zal er binnenkort nog wel ff een update van maken
 
ben er niet meer aan toe gekomen, check um vanavond efkes.
 
Ja goed gedaan. vocalen mogen van mij een tikje harder en iets meer reverb en ik mis nog een echte break in de track.

Enne, op sommige van de losse samples spelen met een herhalende bpm delay op het laatste woord doet het ook altijd erg lekker. Zeker als je die daarna ook nog mod met een filter.
 
Ja goed gedaan. vocalen mogen van mij een tikje harder en iets meer reverb en ik mis nog een echte break in de track.

Exactly.

Verder interfereert je basklank met de (te) lange decay van je bassdrum.
Dat komt doordat de toonhoogte van je bassdrum en bass niet dezelfde zijn.
Opletten hiermee.Bassdrum mag iets korter en je zal merken dat hij beter in de mix gaat zitten.

De string op 2:37 gaat helemaal nergens heen.
Niet maar iets doen om het geheel wat aan te dikken of op te vullen.
Over dat arrangement moet je opnieuw nadenken.

Al bij elkaar prima job !
 
klinkt op brakke pc speakers al 100 keer beter dan de vorige snelle jelle :)
 
Heheh.. gaaf. Zal er morgen effe 'n stuk PA mee testen. Download Raphie?

Ah... Soundcloud linkje klikken natuulijk..

Die lead op 2:30 valt me niet helemaal goed.. de rest wel.
 
De vocal ligt qua ritme nog niet helemaal lekker tussen je synths vind ik. wellicht is het een idee om de vocal- of een stukje beat / instrumental uit origineel!! - te solo"en, en dan even met het ritme te spelen tot het beter valt.
 
ff wat respons:
- decay van bass is keuze, bassline is sidechained, dus "ruimte" genoeg, net ff op de PA gedraaid en geeft heerlijk vol pompend laag met een dikke punch er bovenop
- vocal ligt er snaarstrak op, maar timing/groove van de orginele track is natuurlijk anders, die zal niet gaan passen voor een progressive insteek (heb natuurlijk wel ff een groove v/d vocal gemaakt en deze timing geleidelijk ingevoegd, maar werkt niet)
- andersom is ook geen optie, aangezien de flow van de vocal dusdanig bekend is, dat dat gelijk heel onnatuurlijk klinkt
De lead gaat i.d.d. "nergens heen" maar ik vond hem wel lekker zweverig samen met de samples. is eigenlijk gewoon een double van de basline maar met iets ander ritme.Mooi contrast met de iets schreewerige stem.was niet op zoek naar een hyped Afrojack/chuckie dutchjhouse lead, ti's trance dus mag wel een beetje dromerig.
 
iets schreewerige stem
whehehe, gwoon kut en toch weer zoooo herkenbaar....gwoon door de strot geduwd u got 2 love it, if u like it or not :erm:

OT....die punch is zooooo lekker :) vind het iets te gedateerd maar da was je bedoeling toch ?
 
ja, ben zelf ook gedateerd, dus dat kan wel kloppen, maar dat remix gevoel zit er expres in omdat de vrouwen het gewoon leuker vinden om ff lekker mee te bleren, ipv heel serieus megahard te gaan op een diepe tranceplaat. (met beide is niks mis trouwens) maar dit is gewoon een leuk transitie plaatje om een top40 blok af te sluiten en daarna ff een tandje dieper te gaan.
 
"bleren" haha :D

Heb je trouwens in wat luister ik nu topic Amirs versie van Beyonce gehoord ?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top