Adele - Rolling In The Deep (Raphie Grooves RemiXXX0

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
oh jéé, dit wordt weer een gevalletje fatsoenpolitie.

Ik maak me uit de voeten... (voor een keer dat ik er voor niets tussenzit)
 
Ik denk dat dit muzikaal gezien gewoon de max. is van Raphie.......
 
Ach ik ben natuurlijk lekker bruut in mn reacties
Maar ik denk dat er best meer in raphie zit
Hij heeft toch ook een hart?
Tis gewoon een kwestie van doen
Pulp durven maken
 
hey, zit jij hier nog ?

Ik heb al voor minder een (waarschuwing tot) ban gekregen.
Niet dat ik het aanmoedig. Op een forum moet alles kunnen gezegd worden.

Misschien moet ik toch maar eens mijn locatie uit mijn profile details weghalen.
 
Kan fjoesz volgen.......heb je een goed voorbeeld fjoesz ?
 
Zat.. T hoeft niet goed te zijn.. Als je er je hele pens maar inflikkert

Keybern? Waarschuwing? Hoezo.. Ik reageer toch op de muziek?
En op een forum moet helemaal niet alles gezegd kunnen worden.. Hoe kom je bij dat slechte idee
 
meneer fjoesz doe niet zo overstuur. het lijkt wel of er een distortion in je hoofd zit. even van 1 tot 10 tellen maar. lees even een boek over manasah en tra , kan jij veel van leren. Er zijn zo ongelofelijk veel mensen die deze remixen maken dat het onmogelijk is om alleen ralphie daarop af te reken. Ik zou het wel erg vinden, als je ZO reageert omdat je de muziek style zelf niet leuk vind. Anders zeg je dat jouw muziek superieur is aan deze.

Begin niet te zeggen welke noten iemand anders moet spelen het is zijn muziek, laat het daar ook bij . maar wie ben ik.
 
hehe, fjoesz. Dat bedoel ik nu :)

Been there, done that.
 
T gaat helemaal niet om stijl. En ik ga overigens prima relaxed door het leven heur :D
Ik reageer zo om om duidelijk te maken wat ik bedoel.. Waar is de muziek, waar is de bezieling? In de hoop dat raphie s op zoek gaat naar wat gevoel in zn pens.
Ik mag raphie best afrekenen op zn track, hij post m hier.
 
over smaak valt gelukkig niet te twisten, het enige wat me van jou nog bijstaat is een track genaamd "boulderdash" wat een zielig hoopje loopjes was dat.... :D sindsdien beperk je je tot "criticaster" lees je eigen berichten eens terug, laat mij lekker zelf bepalen wat ik lekker vind toch? wordt een mooie boel als jij gaat zeggen wat ik moet maken en mooi gaan vinden. Je vraagt je af wie is Raphie? Maar de echte vraag is natuurlijk wie is fjoesz? als ik weg ben en niet meer kan fungeren als jouw zeikproxy.... Je gaat er mee naar bed en je staat er weer mee op, getuige je posts... :D

zeur minder, produceer meer......
 
Ok.
Wat ik probeerde is niet gelukt dus :D waarschijnlijk resoneert t wel ergens, maar dat zien we nu ff niet nog.
Ik heb nog nooit een track gemaakt die boulderdash heet overigens... En loopjes heb ik nog nooit gebruikt :)
 
Zeker! Die track heet bbb
Toen noemde ik mezelf boulderdash alstware

Hoe vaak ga je je post nog veranderen 6 :D
Waar moknouopreageere


Maar als laatste dan nog even..
Doe maar lekker niet dan. Gooi je pens er maar niet in.
En tuurlijk mag iedereen zelf bepalen wat ie mooi vindt, dat spreekt voor zich
 
Laatst gewijzigd:
Met verbazing lees ik de reacties hier en in het bijzonder de reacties van iemand die zich "fjoesz" noemt.
Ik snap niet waarom deze toon nodig is.

Heeft Raphie je iets aangedaan?
Hij laat alleen een track beoordelen. Meer niet. Hij kan commentaar verwachten. Dat hoeft zeker niet lovend te zijn. Maar de wijze waarop fjoesz reageert vind ik niet normaal. In de wereld van fjoesz gaat men misschien zo met elkaar om, maar in de groten mensen werled heeft men respect voor elkaar. En dan bedoel ik respect in de zin van de oude betekenis. Niet de nietszeggende betekenis van vandaag. (repect joohh...)

Fjoesz lijkt wel een overspannen puber te zijn, die probeert heel stoer te doen, maar vervolgens als een karikatuur overkomt.

Ik vind het knap van Raphie dat hij zelf redelijk rustig tereug reageert op de post van fjoesz. Het is aan hem te danken dat het niet uit de klauwen loopt en een geschreeuw over en weer wordt.

Ongetwijfeld zal fjoesz het niet eens zijn met deze reactie, want hij lijkt me niet het type te zijn dat kritisch naar zijn eigen handelen kijkt en al helemaal daar niet op terugkomt of daar nuanceringen opmaakt. Waarschijnlijk krijg ik nu ook een tirade over mij heen. Ik daag fjoesz uit om een volwassen reactie te geven en mij de indruk te geven dat ik te maken heb met een weldenkend persoon en niet een schreeuwerige puber.

Ook daag ik fjoesz uit om nu en in de toekomst te blijven regaeren, maar dat met een andere toonzetting te doen. Dat geeft een veel prettigere indruk van de persoon fjoesz.

paul
 
Waarom zou ik een tirade uitstorten nu over ene paul? Ik heb t steeds over deze track en voel me niet geroepen om je te bewijzen dat ik een weldenkend mens ben
Het blijkt wel dat mn toon niet goed gekozen is hehe
Raphie kan zelf ook aardig van leer trekken, vandaar mijn toon tegen hem zo
Maar goed
Mijn boodschap is dus totaal niet overgekomen
Of juist wel en lullen we daarom maar over mijn gedrag
Het is natuurlijk ook wel mijn eigen schuld
Ik zeik veel
En daardoor wordt er gereageerd op dat ik zeik ipv over wat ik zeik
Dat is dan maar zo
Sorry voor mn ruwe gedrag en veel plezier met deze draad en muziek
 
Fjoesz als je nou eens begint met je te beperken tot de inhoud en niet wat ik allemaal wel wil en niet kan, of wel moet maar niet mag. Dat maakt het allemaal een stukje makelijker.

Nu is het net of een track topic voor jou alleen maar een charter is om ff lekker over de persoon Raphie heen te zeiken en je geeneens de moeite neemt om te luisteren.

Maar goed, ik word er niet warm of koud van, maar je maakt jezelf zo wel een beetje tot een rare artifact van mijn tracktopics, zoals je ziet begint het anderen ook op te vallen.

De boodschap is wel duidelijk, alleen ik ben het er niet mee eens. Zoals ik al zei smaken verschillen.
 
Ik zeik niet over de persoon raphie..
Over de track wel
 
Stelletje azijnpiss.... :D

Hoe kazig de track ook is, hij is wel 538 waardig, en misschien wel juist daarom ook.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top