Necrops - Hero (eerste dubstep trek)

Ik geloof zelf niet, heb alleen wel respect voor gematigd gelovigen die ruimte voor discussie laten (zie in de commentaren van je eigen geplaatste link)

Dat staat je geheel vrij. Mijn ervaring is dat gelovige mensen zelden open staan voor rede en met onredelijke mensen valt moeilijk te discussieren. Gematigd gelovigen al helemaal want die zijn te laf om voor hun eigen geloof uit te komen.
 
Ik kan ook slecht tegen dat gelovige gewauwel van die gasten, krijg ik altijd spontaan zin in een beeldenstorm.

Nu heb ik zelf echt niets met die uitgekauwde dubstep :Z, de hype is nu wel weer voorbij dacht ik zo.

Afgezien daarvan, denk ik dat dit plaatje commercieel gezien prima werkt. Meisjes van 16 zullen er gek op zijn. :luv:
 
pas op hoor want dubstep is duivels!

Nee! schijnt toch wat anders te liggen

426588_512776912070122_1224243204_n.jpg
 
Nee man, eerst een wat meer tracks maken ;)

Moet je eerlijk zeggen dat ik die ambitie ook niet echt (meer) heb..

Heb in het verleden hardcore tracks gereleased en veel gedraaid, maar daar ben ik eigenlijk een beetje klaar mee..

Maarja, iets releasen wat door anderen gedraaid kan worden is altijd leuk natuurlijk :)

Iemand suggesties voor labels die in dit straatje liggen?

Hardcore, onder welke naam dan?

Maareh, jij zou hier toch wel je geld mee moeten verdienen, goed gedaan man.
 
:okdan:ik hou niet persé van dubstep, maar dit is wel vet in elkaar gezet!
welk gereedschap heb je gebruikt voor deze track? hardware/software?
 
Nu heb ik zelf echt niets met die uitgekauwde dubstep :Z, de hype is nu wel weer voorbij dacht ik zo.

Afgezien daarvan, denk ik dat dit plaatje commercieel gezien prima werkt. Meisjes van 16 zullen er gek op zijn. :luv:

Waarom is dubstep uitgekauwd en techno niet ?

Ik vind het vreemd dat zoveel mensen hier op dit forum die techno maken hun truukje wél 25 jaar mogen herhalen én dat het dan ook nog's cool staat zo 'oldschool' mogelijk te klinken , maar dat in het -relatief véél jongere- dubstep volgens dezelfde heren alles al gedaan is.

Ikzelf ben (als ouwe 42 jarige technoliefhebber/producer) best wel blij dat de jeugd van tegenwoordig ook nog iets anders te horen krijgt dan de dingen die 25 jaar geleden al bestonden.
 
@seiko, techno kan zich dat denk ik wat meer permitteren, is letterlijk en figuurlijk een "volwassener" muziek-genre.
Dubstep (althans deze variant er van) moet dat nog bewijzen. Ik vind het blije bagger, zeg maar de nieuwe Jumpstyle, alleen hardnekkiger :)

Maar ieder zijn ding en ik ben het met je eens dat het goed is dat er nog "andere" dingen gemaakt worden.

zoals gezegd, deze zit bijzonder netjes in elkaar en barst uit zn voegen van de potentie, commercieel gezien, iets mee doen dus!
 
Ik zal ook nog even mijn zak in het duitje gooien. eh..

Lekker nummer :)
Maar ik vind de mix, en dan met name de EQ-curve niet zo goed. Hij is heel erg V-shaped. Het mid en mid-hoog ontbreek voor mij een beetje. Het klinkt niet zo schel enj agressief als Skrillex, om een makkelijk voorbeeld te geven ;) (En ook een stuk zachter, waar Dubstep over het algemeen bizar door twintig compressors en limiters is gehaald (bij wijze van). Met sidechaining natuurlijk.
 
Back
Top