[Nieuwe Track] Conquest of Earth

oh ik dacht een soort wavesequence te horen
 
Mooi. Als altijd.
Ergens verwacht je dat het "openknalt" maar ik veronderstel dat je soms eens denkt, "Mja, nu eens even niet" en da's even goed voor mij.
Goed dat je op het einde vermeldt dat het Nasa-beelden zijn anders ging ik je vragen met welk ruimteschip je mee was gegaan om deze beelden te schieten :-D
 
Inderdaad: het doet heel erg aan Vangelis denken (en dan bedoel ik niet toen hij in the Formynx of in Aphrodite's Child speelde :))
 
Ik vind deze héél erg geslaagd. Werd er zowaar nostalgies van.
Altijd leuk om te horen dat mensen weten waar ze mee bezig zijn.
De progressie op 02:50 is er mot op.
Slechts 1 opmerkinkje : nog eens opnieuw mixen en iets minder galm 'depth'
Het geheel verzuipt net niet...en met lange galmen moet je net heel erg subtiel weten om te springen.
 
Ik vind deze héél erg geslaagd. Werd er zowaar nostalgies van.
Altijd leuk om te horen dat mensen weten waar ze mee bezig zijn.
De progressie op 02:50 is er mot op.
Slechts 1 opmerkinkje : nog eens opnieuw mixen en iets minder galm 'depth'
Het geheel verzuipt net niet...en met lange galmen moet je net heel erg subtiel weten om te springen.

Thanks voor het compliment. Nostalgie altijd goed haha

De "galm depth" is wel iets wat bij me hoort. Dat ie niet niet verzuipt is bewust. Daar gelaten dat het dan weer smaak is en dat sommige die er verstand van hebben het teveel kunnen vinden ;)

Het is een keuze, wel goed om te horen dat ik er stil bij moeten blijven staan.:kroon:

Luister voor de grap eens mijn tweede laatste, zie handtekening. Die heb ik niet gepost hier in draadje. Wellicht nog doen. Die vind ik dus minder gelukt.

Amen!
 
Had de andere tracks ook even beluisterd.
Naar mijn bescheiden mening hebben die ook wat te lijden onder net iets teveel galm.
Maar geen nood hoor, als het bij je past...
Ik zou het toch eens proberen. Gewoon net iets minder...
 
Nice!, very nice weer.

Ik begrijp niet hoe je die grootse sound voor elkaar krijgt telkens

Zijn de effecten (delay/reverb etc) ook allemaal VSTs en zo ja welke?
 
Back
Top