dance of the atheist

cult45

011110111000
Lid sinds
13 juli 2004
Berichten
2.007
Locatie
amsterdam
zo, ff gereageerd op andere tracks, voel ik me niet zo egoistisch omdat ik altijd hier alleen kom als ik zelf iets te posten heb.

oudere ideetje opengebroken in Live, onstonden nog een paar ideetjes en uiteindleijk lijkt het wel een medley ofzo, ach.

 
Bwa ja. Zitten zeker goede dingetjes in.
Maar de coherentie is op gegeven moment misschien een beetje zoek ?
Of dat dan een probleem is, is ook weer de vraag.
Over het algemeen vind ik het dus zeker een verteerbaar gegeven.
 
Het gitaar-achtige geluid dat aan het begin in z'n eentje klonk, lijkt nergens op. Pas toen de beat erin kwam, begon ik door te krijgen wanneer welke toon moest klinken. De toon die vlak voor de 5e tel (5/8 dus) van de maat klinkt, zou beter precies op de 5e tel zitten. Als je dat doet, kan de luisteraar zich beter op de muziek concentreren ipv steeds afgeleid worden door die toon die buiten de maat valt.
 
persoonlijk is de andromeda melodie 1 van de weinige elementen waar ik tevreden mee ben. Waarschijnlijk omdat ie zo buiten de stramien/grid valt. ik ben fan van de verschijnsel dat de beleving van een melodie kan veranderen wanneer een beat begint. Dit is overigens geen fantastische voorbeeld. Toch bedankt voor de input, ik neem het mee als de track ooit nog opengebroken wordt.
 
ik denk dat je de boel nog maar eens in de blender moet flikkeren zodat alles meer door elkaar wordt gemixt, het is idd een medley. het is net een estafette, laat die melodie lijnen onderling een relatie aangaan.
 
Back
Top