[Track] Telemark

synthiaks

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
17 Maart 2002
Berichten
6.515
Locatie
Hyperspace
Net efkes gemaakt:D Het einde moet ik nog wat bijwerken en nog wat kleine foutjes.
In één keer opgenomen.
K ben weer lekker creatief bezig:)

Elka synthex
Oberheim Xpander
TR808

Telemark
 
Weer een lekkere track Synthiaks, lekker verassend en afwisselend:okdan: :okdan: :okdan:
Keep on the good work!!!!!!!!!!!!!

Synthfreak
 
Ik heb inmiddels een paar tracks van jou beluisterd Synthiaks
Goed bezig
Een beetje afwerken nog maar dit is echt de betere electro
Ga zo door

:okdan:
 
Ik zou dit meer jaren 80 syntpop noemen dan electro.

Ik vindt em wel ok. Het is weer zo'n nummer waar je overheen zou moeten zingen om het
een hit te kunnen maken.
De bass komt niet helemaal lekker uit z'n vel. Die mag wel wat helderder. De cutoff wat verder open ofzo.
 
Pffff... met zulke apparatuur mag er ook wel fantastische muziek uitkomen hoor. ;)

Wat voor mixer en FX gear gebruik je eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?
 
Origineel geplaatst door fuse
Pffff... met zulke apparatuur mag er ook wel fantastische muziek uitkomen hoor. ;)

Wat voor mixer en FX gear gebruik je eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?

Ik heb een 16 kanaals micer van Focus. Ik kan nergens info vinden op het web maar denk dat het oostblok is ofzow:D ik heb geen effectenunits en gebruik tot nu toe de effecten van mijn Triton. Ik zit er an te denken om een grotere tafel te kopen en sowieso een goede effect unit.


Origineel geplaatst door glennplumber
Yeps ... lekker trackie !!! luisterd heerlijk weg.
Maar komen die drums nou allemaal over 1 kanaal eruit ??

Yep drums komen uit één kanaal. k weet dat het mooier is om alles individueel te doen maar had er ff geen zin in. k was gewoon ff aan het jammen:D wel jammer achteraf.
 
Tsja, verse aardbeien zonder slagroom is ook lekker.

Maar een fijne mixer en FX units is nou net dat schepje suiker of slagroom wat de maaltijd nog meer doet smaken. :)
(en waag het niet een 'wat moet ik voor een mixer' thread op te starten ;) )

En soms zelfs als de aardbeien toch iets te zuur zijn dat ze met suiker toch beter smaken. Anders krijg je buikpijn. ;)
 
Niet bepaald mijn stijl, en het nummer kon me helaas eigenlijk niet zo boeien, maar toch erg leuk gedaan! ;)
 
synthipoptentop!

vet hoor synthi..

mooie melodie:D

dit is een geslaagd feestje.



eigenlijk wel grappig,wat vroeger rete fout was wordt heden ten dage gezien als vette muziek.
8o)

and so be it:D
 
Back
Top