Nieuwe Track

Dat effect over de vocal vanaf 0:54-1:16 en 1:48-end vind ik echt niet mooi. Voor de rest: leuk nummer :)
 
Dat effect over de vocal vanaf 0:54-1:16 en 1:48-end vind ik echt niet mooi. Voor de rest: leuk nummer :)

Bedankt voor je reactie! Dit is voor mij de eerste keer dat ik samen met iemand anders een nummer maak en heb de zangeres totale vrijheid gegeven. Echt niet mooi vind ikzelf iets te ver gaan maar het is ook niet helemaal mijn smaak nee.
 
Mooi man vette vocalen/ sfeer, daar waar Zoidsity commentaar op heeft hoor ik tikjes das jammer. Verder vind ik die snare te dominant tov de rest

Samenwerken is altijd goed :okdan:
 
Mooi man vette vocalen/ sfeer, daar waar Zoidsity commentaar op heeft hoor ik tikjes das jammer. Verder vind ik die snare te dominant tov de rest

Samenwerken is altijd goed :okdan:

Bedankt voor je reactie! Ja dat samenwerken is erg leuk! Krijg je veel inspiratie van. De opmerking dat de snare te dominant is tov de rest hoor ik wel vaker ook bij mijn andere nummers. Zal hier eens wat beter op gaan letten 8)
 
Die tikjes hoor je niet ?

Ja dat samenwerken is erg leuk! Krijg je veel inspiratie van.
eens :)
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt erg goed! misschien inderdaad iets teveel effect over dat stukje vocalen maar de rest van de vocalen zijn erg mooi, lekker loungie, jammer dat het weer niet mee werkt, dit is vooral lekker om op een strandterras te horen.
 
ik vind dat effect juist vet! lekker trekje hoor. Heel mellow sfeertje. Door de less is more aanpak vinik die fx juist passen. Weer eens wat anders!

(wel alleen op laag volume geluisterd, zal da nog is over doen vanaaf.
 
Die tikjes hoor je niet ?

Ja hoor het wel, gelukkig is het maar een hobby van me maar zeker iets waar ik de volgende keer op zal letten!

Klinkt erg goed! misschien inderdaad iets teveel effect over dat stukje vocalen maar de rest van de vocalen zijn erg mooi, lekker loungie, jammer dat het weer niet mee werkt, dit is vooral lekker om op een strandterras te horen.

Thanks! Hopen dat het weer snel beter wordt!

ik vind dat effect juist vet! lekker trekje hoor. Heel mellow sfeertje. Door de less is more aanpak vinik die fx juist passen. Weer eens wat anders!

(wel alleen op laag volume geluisterd, zal da nog is over doen vanaaf.


Fijn dat iemand het kan waarderen :D
 
Lekker nummer alleen dat effect inderdaad......... de vocaal geeft het nummer een mooie emotionele lading, het effect maakt de vocaal alleen een beetje belachelijk (overdreven gezegd).
Is het trouwens George Duke Soul Treasures wat ik hoor?

Geen idee wat een George Duke Soul Treasure is :erm: Ik ben verantwoordelijk geweest voor het instrumentale gedeelte, dit heb ik met Nanostudio op de Ipad gemaakt. De vocalen zijn van een Amerkiaanse dame, Mina Fedora.
 
Back
Top