Not your average techno track

Ik kan er niets mee. Ik hoor er ook weinig in.
Misschien als filmmuziek geschikt bij speciale duistere scenes die wat weird moeten overkomen.

Paul
 
Jaja, ik vind 't wel okey,,, of maw.
zo'n Techno Tracks draaien ze ook op XT3 Radio, en die staat hier geregeld op...

'K hoop nu wel dat 't geen 3 prefab gemasterde Loopjes zijn... :)
 
wat ik altijd gek vind aan dit genre is dat net zo lang herhalen tot het vet wordt
sommige platen kunnen dat wel.. die moet je helemaal draaien en dan is t moddertje
ik vind deze veel geluid maar weinig betekenis hebben.. kom er niet in. ergens halverwege dreigt ie een groefje te gaan hebben, maar dat verdwijnt dan ook weer of wordt niet uitgespeeld
 
Lekker! Maar je moet 'm wel hard (en over PA) horen. 'n Lekker luister liedje vind ik het niet echt: beetje te eentonig, maar t is lekker om op een techno-feest te horen!
 
sorry ik vindt het meer op teKno lijken moet ik zeggen, alleen dan langzamer :P
 
tja, Techno - Tecno - Tekno,,

'k zou't ook is moeten opzoeken want voor mij is dat allemaal 't zelfde...
 
Totaal geen tekno vibe aan deze track....tekno is wmb veel zwoeler en meer uit het hart.
Wat de track betreft istie mij zonder inhoud en emotie, op zich klinkt het niet rot, leuk gedaan met de kick, maar die donkere laaggepitchte stem op de ondergrond vinnik storend.


10 kanalen voor 1 track, is dat incl. je fx's? Ik vind het weinig, maar dikke tracks maak je ook met een kick en wat fx's dus dat is geen ijkpunt.
 
Totaal geen tekno vibe aan deze track....tekno is wmb veel zwoeler en meer uit het hart.
Wat de track betreft istie mij zonder inhoud en emotie, op zich klinkt het niet rot, leuk gedaan met de kick, maar die donkere laaggepitchte stem op de ondergrond vinnik storend.


10 kanalen voor 1 track, is dat incl. je fx's? Ik vind het weinig, maar dikke tracks maak je ook met een kick en wat fx's dus dat is geen ijkpunt.

Nee, 10 mixerkanalen. Plus, even tellen, 27 effecten.
 
Laat jij je fx's niet op je mixer terug komen?
Dat is juist de jus op de te/ch/k/g/no
 
ik snap hem wel maar een dikke rollin sinus bassline zou hem afmaken whampapapampam whampapapampam
 
Wat zet je allemaal op je master dan, ik zet nooit fx's op mijn master..
 
Wat zet je allemaal op je master dan, ik zet nooit fx's op mijn master..

Ik heb in mijn DAW een mixergedeelte en een mastergedeelte.
De kanalen van het mixergedeelte kun je doorsturen naar bus1, bus2, bus3, bus4 of het masterkanaal. Deze laatste vijf zijn onderdeel van het mastergedeelte.

Sowieso EQ ik bijna alles, elk geluidje, elke bus, al is het soms maar heel minimaal.
Verder stereo wideners, distortions, filters, sidechain compressors etc.
En op het master kanaal natuurlijk datgene voor het masteren. Maar dat is pas nadat ik een track af heb...
 
En, met welke DAW ?? en alles sample based of met VST synths ????

alé, vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid, 'k Vraag me al lang af hoe techno tracks gemaakt worden..

Ik vermoed mss met veel Delay's en echo's ipv alles in grid edit ?????
 
Back
Top