• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MC 307 Groovebox

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bram Sluiter

Stamgast
Lid sinds
4 mei 2003
Berichten
365
Locatie
Utrecht
De MC 307 is de nieuwste aanwinst uit de groove gear serie van Roland. Alhoewel hij feitelijk de opvolger van de MC 303 is, hoeft hij zeker niet onder te doen voor een MC 505. Hij heeft namelijk 2 x zoveel wave memory, 16 MB! Dit staat garant voor nog nieuwere, en nog vettere klanken dan we al gewend waren! Deze nieuwe groovebox is de perfecte machine voor DJ's en Producers. Hij beschikt over pitch control, een soort van turntable emulation, waarmee je het tempo en de pitch met een ander nummer kunt synchroniseren, net als dat je met het aan elkaar mixen van bijvoorbeeld platen zou doen. Een andere hele mooi aanwinst, is de grab switch, die ook al op de DJ 2000 / 1000 mengpanelen is terug te vinden. Hiermee kun je heel snel een effect over je pattern heenleggen, simpelweg door te 'grabben', dus door je grab switch even naar achter te drukken. In combinatie met het Isolater effect kun je dan heel ritmisch het hoog, laag of midden eruit filteren! Natuurlijk bevat de nieuwe MC ook weer een hele hoop mooie nieuwe patterns, het zijn er welgeteld 240, en 200 user patterns om je eigen nummers op te nemen! Ook de bediening is wat aangescherpt. Was het bij de MC 505 nog wel eens zoeken naar de goede toetsencombinatie, de MC 307 heeft een prachtig display met menu navigatie.

Vraagprijs ligt ergens rond de 450 euro
 

Attachments

  • roland 307.jpg
    roland 307.jpg
    11,7 KB · Bekeken: 101
Sorry hoor maar is dit niet wat te overdreven? Al dat geslijm,... we zitten hier op het synthforum, weet je nog!
En ik heb hem hier ook nog gezien voor 350 euro. Hij heeft het er wel niet zo ""VET" opzitten maar ik denk dat die 100 euro dat wel dekt. Groeten en veel succes!
 
Laat hem toch doen...

Het kan nooit kwaad je kwaliteiten wat extra in de verf te zetten.
Zolang hij niet aan het liegen is dan schaadt het ook niet hè ;)

En de vraagprijs te duur?
Een toestel dat in perfecte staat is verkies ik toch nog altijd boven eentje wat er al wat minder "nieuw" uitziet, ook al is de vraagprijs wat meer.

Was het bij de MC 505 nog wel eens zoeken naar de goede toetsencombinatie, de MC 307 heeft een prachtig display met menu navigatie.
Zelf ben ik echter niet geïnteresseerd, ik probeer zijn "moeilijke broer" verkocht te krijgen ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top