Voor ik hem op Marktplaats zet even hier proberen:
Te koop: Roland MC-303 Groovebox in perfect werkende en heel mooie staat.
De bekende cult machine uit de jaren '90. Laat je niet misleiden door de cheesy goa-trance presets, er zitten ook zeer bruikbare patterns en geluiden in!
Onlangs een nieuwe volume potmeter in gezet, een bekend zwak punt van dit model. Gelijk ook helemaal schoongemaakt en getest volgende de officiele service manual.
Alle druk- en draaiknoppen doen het prima, de witte toetsen zijn niet vergeeld zoals bij veel exemplaren het geval is.
Voorzien van OS v1.03 ROM, de laatste en meest betrouwbare versie.
Inclusief voedingsadapter. En voor €10 extra doe ik er ook een passend koffertje bij.
Mag weg voor €225
Ophalen: heeft mijn voorkeur. In Utrecht-centrum, overdag of 's avonds.
Vlakbij Centraal Station, ook met de auto goed bereikbaar.
Versturen:
Na vooruitbetaling via iDeal of PayPal, dat kost €8 (binnen NL).
Te koop: Roland MC-303 Groovebox in perfect werkende en heel mooie staat.
De bekende cult machine uit de jaren '90. Laat je niet misleiden door de cheesy goa-trance presets, er zitten ook zeer bruikbare patterns en geluiden in!
Onlangs een nieuwe volume potmeter in gezet, een bekend zwak punt van dit model. Gelijk ook helemaal schoongemaakt en getest volgende de officiele service manual.
Alle druk- en draaiknoppen doen het prima, de witte toetsen zijn niet vergeeld zoals bij veel exemplaren het geval is.
Voorzien van OS v1.03 ROM, de laatste en meest betrouwbare versie.
Inclusief voedingsadapter. En voor €10 extra doe ik er ook een passend koffertje bij.
Mag weg voor €225
Ophalen: heeft mijn voorkeur. In Utrecht-centrum, overdag of 's avonds.
Vlakbij Centraal Station, ook met de auto goed bereikbaar.
Versturen:
Na vooruitbetaling via iDeal of PayPal, dat kost €8 (binnen NL).