• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MC-303 Groovebox

Prijs
225 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
834
Locatie
Utrecht
Voor ik hem op Marktplaats zet even hier proberen:

Te koop: Roland MC-303 Groovebox in perfect werkende en heel mooie staat.
De bekende cult machine uit de jaren '90. Laat je niet misleiden door de cheesy goa-trance presets, er zitten ook zeer bruikbare patterns en geluiden in!

Onlangs een nieuwe volume potmeter in gezet, een bekend zwak punt van dit model. Gelijk ook helemaal schoongemaakt en getest volgende de officiele service manual.
Alle druk- en draaiknoppen doen het prima, de witte toetsen zijn niet vergeeld zoals bij veel exemplaren het geval is.
Voorzien van OS v1.03 ROM, de laatste en meest betrouwbare versie.
Inclusief voedingsadapter. En voor €10 extra doe ik er ook een passend koffertje bij.

Mag weg voor €225

Ophalen: heeft mijn voorkeur. In Utrecht-centrum, overdag of 's avonds.
Vlakbij Centraal Station, ook met de auto goed bereikbaar.

Versturen:
Na vooruitbetaling via iDeal of PayPal, dat kost €8 (binnen NL).
 

Attachments

  • Roland MC-303 01.JPEG
    Roland MC-303 01.JPEG
    163,1 KB · Bekeken: 182
  • Roland MC-303 02.JPEG
    Roland MC-303 02.JPEG
    142,2 KB · Bekeken: 113
  • Roland MC-303 04.JPEG
    Roland MC-303 04.JPEG
    118,8 KB · Bekeken: 116
  • Roland MC-303 11.JPG
    Roland MC-303 11.JPG
    169,5 KB · Bekeken: 124
Back
Top