Sandro Silva & Quintino - Epic Remix!

hmm, klinkt best lekker, maarhoor wel wat dingetjes.

Zou die eerste stilte toch vervangen voor iets met geluid. Dat synth geluid dat inkomt bij die "beletjes" klinkt niet helemaal lekker in tune. Hoor ook een klik geluid met behoorlijke reverb erop.
 
hmm, klinkt best lekker, maarhoor wel wat dingetjes.

Zou die eerste stilte toch vervangen voor iets met geluid. Dat synth geluid dat inkomt bij die "beletjes" klinkt niet helemaal lekker in tune. Hoor ook een klik geluid met behoorlijke reverb erop.


Waar hoor je precies het klik geluid met reverb?

Die stilte tussendoor is eigenlijk iets te lang inderdaad. Ben er alleen nog niet uit hoe ik dat precies ga opvullen.

En denk dat het lijkt alsof het uit de toon is door de belletjes.

Ik ga kijken wat ik er mee kan doen, bedankt in ieder geval! :)
 
Het belletje is lelijk en ik zou ook wat meer kijken naar je akkoorden progressie.
Intro van het nummer is wat loopjes met een opbouw en afbouw sweepje, misschien wat meer elementen van je hele track hier in opbouwen?

@1.00 is erg abrubt, beter maak je bij deze overgang een lekkere noise sweep met een lange reverb tail.
@2.53 doe hier meer mee, variatie bij @2.60 waar je de synth weer laat terug komen is ook prima. :okdan:

Kan er nog veel over lullen, maar dit is gewoon nog geen complete track, meer werken eraan.
 
Het belletje is lelijk en ik zou ook wat meer kijken naar je akkoorden progressie.
Intro van het nummer is wat loopjes met een opbouw en afbouw sweepje, misschien wat meer elementen van je hele track hier in opbouwen?

@1.00 is erg abrubt, beter maak je bij deze overgang een lekkere noise sweep met een lange reverb tail.
@2.53 doe hier meer mee, variatie bij @2.60 waar je de synth weer laat terug komen is ook prima. :okdan:

Kan er nog veel over lullen, maar dit is gewoon nog geen complete track, meer werken eraan.

Ik ga er zeker aan verder werken, maar het is zeker fijn om ook meningen van anderen te horen.

Vooralsnog is bij mij het grootste probleem het in verhouding krijgen van de sounds en sounddesign. Maar daar heb ik nog geen opmerkingen over gehoord? 8)

@Snelkookbami: Het dubstep deel is nu deels veranderd, iets langer geworden en meer variatie en kracht.

Intro is inderdaad voornamelijk een loopje, nog geen passend iets gevonden.
Op de minuut is het inderdaad nog erg summier, maar ook daarvoor geld: nog geen passend iets gevonden.

Dus, nog altijd Work in Progress! :)
 
beetje veel galm/decay op de kick op sommige stukken, vind het dubstep stukkie wel grappig. verder een beetje te veel "chuckie" shudde met je billeh vibe.

Verder sluit ik me aan bij de andere heren.
 
Back
Top