Een nieuw begin.....

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Maar eens begonnen met een wat meer mellow trackje, nog lang niet klaar maar begin is er.

Ben benieuwd naar jullie mening :luv: :engel:
 
Last edited by a moderator:
Maar eens begonnen met een wat meer mellow trackje, nog lang niet klaar maar begin is er.

Ben benieuwd naar jullie mening :luv: :engel:

Ik kan hier wel naar luisteren :
Lekkere frisse mainstage sound,lekker buiten swingen in het zonnetje voor een mega sound system (Ala Dance Valley en Awakening) Van mij mogen ze hem daar draaien ! Spatzuiver kletsen met die zooi :)
 
ThnX!

Ben dit weekend begonnen met het e.e.a. eens op papier te zetten, ga binnenkort een topic openen met de principes die ik toepas tijdens het mixen en mastering. Denk dat als je deze toepast (ff los van of je dat op HW of SW doet) je al een redelijk eind kan komen qua "mijn" sound
 
vandaar de titel ;) tis ook maar een snip van 1 min, maar meer volgt
 
klopt, maar ik vind het altijd leuker om met een track te beginnen, voortgang te posten en ondertussen feedback te verzamelen, werkt voor mij beter dan een ondergesneeuwde snip in het snippets topic
 
Het kan zijn dat jij wat mist, maar het zit er wel degelijk in ;)
misschien dat het sublaag van de Voyager te laag is voor je monitoren?
 
zit geen hoorbaar laag in. Voelen doe ik ''m ook niet. Dat zegt mij; zit niet t juiste laag in. die kick zit op frequencietje te hoog en en ik ga ervanuit daarom de sub zooo laag. Probeer t is andersom.
 
ThnX!

Ben dit weekend begonnen met het e.e.a. eens op papier te zetten, ga binnenkort een topic openen met de principes die ik toepas tijdens het mixen en mastering. Denk dat als je deze toepast (ff los van of je dat op HW of SW doet) je al een redelijk eind kan komen qua "mijn" sound

Leuk idee, ik ben benieuwd. Snippest is al lekker!
 
Het kan zijn dat jij wat mist, maar het zit er wel degelijk in ;)
misschien dat het sublaag van de Voyager te laag is voor je monitoren?

Das allemaal wel leuk en aardig, maar lag kan je natuurlijk in veel groepen indelen. Als deze beste man geen laag hoort terwijl hij dat bij andere tracks wel hoort, dan is er toch iets niet helemaal goed.

Mss dat jouw laag wel in veel lagere freqs zit als die zijn monitors aankan, maar dat betekent nog niet dat het dan goed zit met het laag.

Ik hoor het namelijk ook. Je uberlaag zit wel goed, maar tussen datgene en de kick kan je echt nog een hoop vullen. Ik denk niet zozeer door de bassline te EQen op je sub, maar meer door een extra layer aan te maken die dat opvult.

Leuke track, al vind ik t wel behoorlijk ouderwets, qua kick en cleanische hihats. Een beetje groove zou ook niet misstaan. Stabjes enzo zijn errrrg lekker.

good luck!
 
ThnX, Heb inmiddels m'n tempest dus percussie gaat gerevoiced worden naar smerige analoge sounds.
hoger tech basje of layer ben ik nog niet zo zeker van, hou wel van zo'n donkere whoop whoop op de PA
blijven de stabs ook wat losser staan (ga het wel ff testen, maar layer vind ik denk ik zonde en opvullen met midbass lijntje wordt misschien ook weer zo trancy, maar wie weet.
 
Back
Top