Casio CT-X 5000

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Ik ga toch nog een laatste keer proberen hier te delen en als ik weer van gedacht begin te veranderen teveel laat ik jullie met rust. Ik wil gewoon zo graag alles delen...
Ik ben nu zelf begonnen met EQ, Sculptor en Exciter te gebruiken van Neutron 3 Advanced. Geen presets meer.

Voor Ozone 9 Advanced heb ik een preset maar heb daar nog plugins bij op gezet in de chain.

Ik weet wel niet of ze goed klinken door speakers, dat kan ik deze namiddag pas testen, ik hoop het in ieder geval. Ik ben van de uitdaging afgestapt omdat ik toch af en toe een nieuw keyboard wil kopen en uiteindelijk zal ik ook naar goedkopere keyboards gaan en daar zal dan maar een paar stijlen tussen staan die me echt aanspreken.
Ik ben nog bezig aan de liedjes die ik al klaar had, sommige ervan, maar deel de deze al, de rest zal ik later delen.

















 
Overal nog High en Low pass filter aan het opzetten maar tracks staan prive. Als ik ze op publiek zet komen ze er terug te staan. Sorry.
 
Ik ga eerlijk zijn en zeggen dat ik toch terug de neutron assistent heb gebruikt omdat ik simpelweg er niks van bak :P en ik kan ook niet altijd door mijn speakers horen doordat ik bij men moeder woon, bij de assistent kan ik dus iets zekerder zijn met hoofdtelefoon.
Heb nog altijd wel gemastered met de preset en daarop verder gebouwd met andere preset plugins. Ik zal het zo houden nu. Ik wilde daar wel eerlijk over zijn.
 
Ik heb er een paar geluisterd, en ze klinken zeer professioneel. Een beetje te traag naar mijn zin, maar dat is puur persoonlijk. Goed bezig, gast!
 
De deze zullen jullie misschien het meeste interesseren. Meer pop dance dan echte dance maar ja.





Dit is nog een dance achtig pop liedje dat ik vandaag gemaakt heb



En dit ook nog en heb ik net gemaakt:

 
Toch nog de andere ook delen omdat ik ze mooi vind, maar ik ga er de genre's bijzetten nu en dan kan je makkelijker selecteren ;)

Gisteren laatste groet gaan brengen en ik had het moeilijk, daarmee dit liedje dat een 8/16 beat is (redelijk traag en triestig)


Dit is een Piano rythm track:

 
Toch maar weer gestart met alles zelf te doen inplaats van neutron assistent ;) ge kent me eh. We zullen zien of ik het kan volhouden. Kga wat minder schrik hebben dat het op niks trekt want heb nu verschil gehoord en het klonk toch precies beter als ik het zelf deed. Misschien soms wat meer geloof hebben in mezelf.
Mastering ga ik wel nog aan Emastered overlaten.
Tracks zijn NIET verwijderd maar staan op prive, zodra ik ze terug op publiek zet komen de players hierboven ook terug gewoon online.
 
Zoals ik al dacht, klinkt wel beter precies als ik hetzelf doe, klaarder in ieder geval. Moet wel toegeven dat ik enkel via headphones heb kunnen luisteren maar de liedjes tot nu toe klinken veel zuiverder.
 
Ik ga hier gewoon terug mee beginnen want ik deed dat nu eenmaal het liefste en ik leerde er het meeste met bij. Heb nu ook weer direct iets geleerd, hoe ik men audio interface moet gebruiken om te mixen.
Ik ga dus gewoon terug beginnen met akkoorden en keyboards, ik deed dat het liefste maar mensen lachte me er ermee uit en ik vond dat ik me weer moest bewijzen. Maar ik doe die vorm van muziek maken niet zo graag eigenlijk.

Ik heb nu twee liedjes op men pagina staan, ik zal ze hier ook delen. Ge kent de stijlen alwel maar heb toch kleine verandering aangebracht waarschijnlijk sinds ik het opnieuw ingespeeld heb.
Mixen zouden nu beter moeten zijn.
Neutron en ozone erop en gedaan.



 
Back
Top