B.S.E. - Ladadi-da-daaaa

Ik dacht eerst aan Crystal Waters toen ik de titel Ladadi-da-daaaa, las... Maar ik werd er erg vrolijk van. :)

Kan Nederlandstalig wel waarderen, 't is ook een Nederlandstalig forum toch?? :mega:
Grappig detail dat de tekst echt biografisch is, zo zie je maar dat bepaalde blues in het leven toch nog ergens goed voor kan zijn :D

Qua productie echt big thumbs up :okdan::okdan:
 
Ik word er behoorlijk chagrijnig van. Kijk, dat er een liedje in haar hoofd zit, prima. Maar om dat dan vervolgens te besmetten naar de luisteraar... :)

Als ie op de nieuwste CD van K3 had gestaan, had ik hem zeker niet herkend als een inzending voor de contest. Dus wat dat betreft prima produstie. Ik kan er alleen niet serieus naar luisteren. Val met m'n 39 jaar chagrijnigheid waarschijnlijk ook niet in de doelgroep.
 
smaken verschillen inderdaad, maar knap geproduceerd, goede sound,
Heel vrolijk, echt heel opwekkend.

Doet me een beetje aan (qua sound) denken aan Hocus Pocus iedereen kan toveren van K3

positief bedoeld natuurlijk
 
hehe hier hou ik van!! (met 2 kleine kinderen luister ik elke dag wel naar zo'n liedje dus ben expert onderhand)
Helemaal top geproduceerd!! heeft alles wat een hitje moet hebben....vrolijk/blijft in je kop zitten/helemaal af muziek!!

zo zou een contest nummer inzending moeten zijn..... en niet van die half af tracks!! dit is teminste een liedje in zijn geheel of je het nou een kutnummer vindt of niet het is teminste af!
 
Heren, nogmaals bedankt voor de vooral positieve reacties!

Word ik blij van :)
 
Dit is geniaal.......K3 idd :D

Hoe vaker k m hoor hoe bijzonderder ik dit vind......maak het maar.

Nais.....

:yamaha:

Hoe doe je trouwens stemmen ?
 
Stem button gevonden, hoor m nu weer....."ladadidada hoor t keer op keer, hoor ik de hele dag " haha goed dit.

:okdan:

Schijnt trouwens een forumle te zijn he! ladadidada doet het altijd goed

Ga je het trouwens releasen ?
 
om wat cliche's te opperen: wat een baggerplaat...mag ik even vomeren...mijn neefje van 10 kan dat ook !....

ff zonder gekheid, ondanks dat het natuurlijk niet de smaak is van de meeste forumbezoekrs hier, is het toch verrekte knap gedaan ! ik heb het even aan mijn neefjes/nichtjes (age 7-10) laten horen en die waren vol lof ! beter dan K3 of Djumbo (wie dat ook mogen zijn..) Dus voor de doelgroep uitermate geschikt !

Mijn stem heb je LOL
 
ik had niets gehoord van de contest dit jaar, maar ik vind deze echt briljant :D
goed gedaan BSE
 
Mooi man! Steekt leuk in elkaar.
 
Sorry, maar deze is de échte SF contest winnaar. Stuur asap op naar Studio 100 !!
 
Back
Top