Zomnius - Byronic ft NYfan (electro pop)

Zomnius

Zom Lid
Lid sinds
19 februari 2005
Berichten
484
Nieuwe song schets vind 'm wel vet worden.
 

Attachments

  • zomnius - byronic ft NYFAN electro pop.mp3
    4 MB · Bekeken: 127
Ik vind hem gaaf! Kan alleen niet verstaan wat er gezongen is. Misschien zou je hem er na de break wat harder in kunnen knallen (snare roll ofzo), klein beetje meer drum variatie maar verder vind ik hem erg goed.
 
Cheesy sounds , maar wel vette plaat dees , haha !
Vocals kan ik niet goed verstaan , loopt daar idd wat verkeerd op 2.05.

Welke synths heb je gebruikt ? Ze klinken echt wel oldskool,( beetje te voor mijn smaak ;) )
 
Ik vind hem cool, stem past goed bij. Alleen de intro is te lang voordat de zang komt, je kunt deels van de zang "anticiperen". Met iets meer "warmte" heb je hier een knaller.
 
Ik vind hem cool, stem past goed bij. Alleen de intro is te lang voordat de zang komt, je kunt deels van de zang "anticiperen". Met iets meer "warmte" heb je hier een knaller.

mee eens

Verder wat de rest ook zegt:
tikje meer drumvariatie, echt maar een paar hits hier en daar
en over een paar weken nog eens terugluisteren, dan kun je nog scherper de puntjes op de i zetten

:okdan:
 
Leuk idee voor een nummer, hoewel het voor mijn gevoel niet helemaal lekker uit de verf komt. De opbouw duurt wat lang, en ik denk dat de drums uiteindelijk te veel de overhand krijgen, waardoor alle andere details te veel in de achtergrond vervallen. Ook de zang kan meer variatie gebruiken.
 
dank voor de feedback. was gemaakt met ableton, emulator III inderdaad, (haha zie eiii forum) een vengeance synth, half gare polysix, en superjx, drum samples uit de EIIIXP en voice van NY fan. alles via een DMp 7 in ableton / 828mkII

als nr klaar is post ik hem nog een wel keer.

Z.
 
Back
Top