Limited Edition Moog Little Phatty

Slechts 15 stuks gemaakt van elke kleur!

attachment.php
 

Attachments

  • Moog Little Phatty Special.jpg
    Moog Little Phatty Special.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 60
Last edited by a moderator:
Het schijnt dat er ook een soort mensen bestaat wat wel eens met zo'n ding op het podium gaat staan in plaats van hem op een zoldertje te verstoppen. Ik ben er ook helemaal tegen net zoals jullie, maar dat soort abjecte figuren (genaamd "keyboardspelers in een band") hebben ondanks hun zorgvuldig gestyleerde rafelige uiterlijk toch ook belang bij hoe iets er uit ziet op het podium.

:):):)
 
Hopelijk zitten er hele kleine verschillen in de gebruikte onderdelen, waardoor iedere kleur net iets anders klinkt, dan kunnen we over 10-20 jaar onze lol op met het zoeken precies de goede kleur uit de juiste productiereeks.... mythevorming in de maak dit :-)
2032: De paarse klinkt net iets vetter, vooral als die uit de eerste serienummer reeks komt. :D
 
Best frappant dat er mensen zijn die kleuren bagitaliseren terwijl we allemaal weten hoe het zit met blauwe/rode 101's etc.

Hoe zit het daar dan mee, klinken die beter/anders hebben die meerdere mogelijkheden?
 
De SH-101 heeft toch een soort cultstatus gekregen zoals veel van die oude synths. Als de Phatty die status over 20 jaar ook heeft dan kan ik me nog voorstellen dat zo'n kleurtje meerwaarde geeft (buiten de onmiskenbare showstatus op het podium natuurlijk ;)
Tegenstrijdig is dan wel dat de Moog Voyager Performer Edition toch wel de meest saaie uitvoering is van die synth.
 
waarom is het op een oude synth wel een meer waarde en op een nieuwe niet....
Wat een lulkoek zeg......imo

Die bordeaux rode is niet zo mooi trouwens......

Ik wil best een phatty, kleur maakt niet uit btw.. ik wil ook best een sh-101 trouwens....
 
Ik geloof er ook niks van, maar dat terzijde.

Wat ik eigenlijk wilde typen:
Het is toch veel leuker om een mooi kleurtje te hebben dan saai zwart?
Ik zou persoonlijk liever een groene synth hebben dan eentje met een vette sound.
 
Back
Top