• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Moog Subsequent 25

djazid

A is for Acid
Leuk naast een Sub Phatty die er exact hetzelfde uitziet op de kleur na. :D

Klopt, alleen dan een paar 100 duurder. Hebben ze toch ook gedaan met de minitaur en de sirin (met kleine aanpassing) ?! :?

Luctae

FKA Depressoptimist
Wat ik niet begrijp... waarom hebben ze geen labels voor de shift functies gemaakt? Klein en compact snap ik. Dat niet alles een eigen knopje heeft, snap ik ook. Maar dit is gewoon gebruiksonvriendelijk. Kijk naar de BS2, daar hebben ze het veel beter aangepakt ( al moet ik zeggen dat het na de vele updates niet overzichtelijker van is geworden).

Tom 32

Well-known member
Die combinatie van knoppen is één van de redenen geweest om m'n Sub Phatty van de hand te doen.
Na een keer op een Sub 37 gespeeld te hebben vond ik het verschil in bedieningsgemak dusdanig groot dat ik terstond besloot de Sub Phatty te vervangen voor een Sub of Subsequent 37.
Hoewel ik de Sub Phatty redelijk snel kwijt was is er van het vervangen uiteindelijk niets terecht gekomen.

Een nieuwe Moog die de nadelen van de 'oude' Moog terugbrengt gaat hem hier dus niet worden.

Bob123

Sandgarden Rec. Studios
Ik heb mijn subsequent 37 weg gedaan en een 25 in de plaats gekocht. Dat ding ziet er gewoon zo onweerstaanbaar knullig uit en heeft hetzelfde typische Moog geluid. Nice !
de 25 is veel compacter en wat mij betreft zelfs eenvoudiger in gebruik. De hidden features waren bij de 37 makkelijker bereikbaar, maar als je ze niet gebruikt ga je ze ook niet missen.
De editor vangt dat gebrek trouwens perfect op, voor wie toch graag dieper graaft.

En ja, hij heeft maar 16 presets. De meeste kleine analoge mono’s hebben geen presets, en daar klaagt niemand over.

my 2c.

MonoTron

Initiating Sequence..
Ja zo zie je maar, smaken en wensen verschillen. Ik heb juist mijn of meer het tegenovergestelde gedaan, van sub phatty naar sub37. Een wereld van verschil en echt heeel erg blij mee. De extra functies tov de sub phatty maken het ook wel waard.
Ik vind juist de 25 keys van de SP te weinig...