SF site traag door ads?

SpaceAgentSpiff

de aarde is een LFO
Lid sinds
2 april 2006
Berichten
524
Ik heb de laatste tijd vaak problemen met de snelheid van SF, waarbij de statusbalk van IE aangeeft dat -ie iets met google-ads (of dergelijk ad-gerelateerde business) aan het laden is. Zowel via thuis als werk pc's / netwerk, dus lijkt geen lokaal probleem te zijn.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
 
IE is altijd traag, en het is gewoon heel erg Microsoft om dan Google (of anderen) de schuld te geven ;)
 
Ook na IE en Mozilla naar chrome gegaan, die voelt voor mij ook het snelst aan. En ik heb daarnaast alle googlezooi (youtube/mail...e.a.) verbonden met mijn account en dat is gewoon een fijne alles-in-één oplossing.
 
Ook na IE en Mozilla naar chrome gegaan, die voelt voor mij ook het snelst aan. En ik heb daarnaast alle googlezooi (youtube/mail...e.a.) verbonden met mijn account en dat is gewoon een fijne alles-in-één oplossing.

Die youtube/gjail koppeling vind ik helemaal niet handig. Als je meerdere gmail accounts hebt (bijv. 1 prive en 1 zakelijk) moet je telkens opnieuw inloggen in youtube. Ontkoppelen en een ander koppelen kan niet... :okdan:
 
Natuurlijk onzin om het op IE te gooien, als ik er daarvoor nooit last van had (en nu ook al weer even niet, trouwens). Ik had laatst vaak dat de SF homepage maar niet wilde inladen (>30s wachten) en daarna ook ongeveer elke tweede pagina laadde dan niet normaal in, maar na een refresh kwam-ie dan wel weer door.
Nou ja, lijkt geen algemeen probleem te zijn en hier gaat het nu ook weer goed, dus wellicht dit draadje maar even :Z of op :slotje:
 
virus, trojan, spyware, malware, scareware, bloatware, postcardware, hackers, botnet, volgelopen disk, w98 (IE9 sucks), iOS5, android, omgedraaide polen, slechte verbinding, Karma, en God mag weten wat nog allemaal :)

sterkte

:koffie:
 
alleen mn browser loopt praktisch vast als ik een youtube-link in een post een paar minuten aan heb staan
 
Back
Top