Studio: Wat te doen met desktops/modules?

Ophidian

Ouwe rot
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
864
Locatie
Arnhem
Hallo Synthforummers,

Ik ben mijn studio een beetje opnieuw in aan het richten en stuit op een probleem waar jullie vast al vele keren eerder mee te maken hebben gehad.
Zoals het nu staat staan m'n meubels op de juiste plaats, ik zit lekker in de driehoek, m'n 19" apparatuur hangt keurig in een rack en m'n synths staan langs de muren op lage kasten waar ik er makkelijk bij kan maar ze niet in de weg staan.

Blijft een categorie over: allerlei willekeurig en andersvormige desktops en modules. In mijn specifieke geval heb ik het bijv. o.a. over een Nord Rack 2 (moest uit het rack, vol), DSI Mopho, MAM ADX1 etc. etc. Allemaal verschillende formaten dus, hoogte, diepte, breedte. Nou heb ik deze apparaten het liefst lekker in de buurt omwille van het knoppen draaien en overzicht, maar om nou m'n bureau claustrofobisch vol te zetten vind ik ook niks. Bovendien zou ik ze het liefst net ietsjes onder een hoek zetten zodat ze wat verder van je af kunnen maar dat je wel het paneel goed af kunt lezen.

Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik heb rond zitten kijken of er ergens plankjes te koop waren voor op je bureau die net iets schuin stonden, maar ben toch de conclusie gekomen dat dat toch DIY moet gaan worden. Zo erg is dat niet, want met pootjes van verschillende hoogtes onder een los plankje ben je al snel een heel end, maar ik was toch erg benieuwd hoe anderen dat doen. Een soort dubbeldekker constructie zou ook wel erg cool/fijn zijn, en wat ruimte besparen.

Wie heeft er een goede koop of DIY tip?
 
er zijn zo van die schoen-rekjes in Ikea waar je je modules in kunt zetten zodat ze onder een schuine hoek staan.
 

Attachments

  • Brada.JPG
    Brada.JPG
    9,5 KB · Bekeken: 108
er zijn zo van die schoen-rekjes in Ikea waar je je modules in kunt zetten zodat ze onder een schuine hoek staan.