Je laatste aankoop...maar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Carnivore
Pre-order gedaan bij Gator Hellraiser Cenobite lair

Blijft toch gek die cultuurverschillen... In België zijn het toch vooral meisjes die met poppen spelen 8o)
 
Origineel geplaatst door tsuba42
Een tweepersoons bed, matras en hoeslakens

Nu nog een propere onderbroek en je bent helemaal klaar om een vriendinnetje op te scharrelen...
 
Origineel geplaatst door anoniempje
cool die poppen een maat van me spaart dat ook echt alle poppen van hellraiser van spawn, jason tot freddy etc

va 20 cm inderdaad tot 50 cm wist niet eens daar er zoveel waren maar echt overal hebben ze van
wel een dure hobby voor wat ze lunnen en doen :p , en je kan er een hoop ander moois voor halen

Zeker waar, duur is het wel, maar wel heel erg tof :)

Ik heb 3 dure hobbies, die moviefigures, DVD's en gear
 
Condooms, 2 double tasty pizza's (Hawai/pepperoni perfection en bbq chicken/pepperoni perfection) en 1 bak ben & jerry's ijs (Caramel chew chew) 8~
 
Origineel geplaatst door synthiaks
Condooms, 2 double tasty pizza's (Hawai/pepperoni perfection en bbq chicken/pepperoni perfection) en 1 bak ben & jerry's ijs (Caramel chew chew) 8~

Vreemde smaak(en) voor condooms.
 
Origineel geplaatst door r.5
Blijft toch gek die cultuurverschillen... In België zijn het toch vooral meisjes die met poppen spelen 8o)

haha...geen studio is compleet zonder wat action figures on display!

bij mij zijn het een zooi vintage Starwars figuren...voor die 70-ies warmte weetjewel!
8)
 
Origineel geplaatst door TanTaRa
haha...geen studio is compleet zonder wat action figures on display!

bij mij zijn het een zooi vintage Starwars figuren...voor die 70-ies warmte weetjewel!
8)

Opblaasbare Queen Amidala of ben je meer het Chewbacca-type? 8o)
 
Origineel geplaatst door r.5
Opblaasbare Queen Amidala of ben je meer het Chewbacca-type? 8o)

Zo van: *ooohh come here you hairy monster you phoaarrrrr*? :D



Maar nee, ik zei "vintage" (ja, ook hier is de "vin" hype..)
 
Origineel geplaatst door r.5
Nu nog een propere onderbroek en je bent helemaal klaar om een vriendinnetje op te scharrelen...

Ja, waarom denk je dat ik een nieuw bed gekocht heb? De nieuwigheid is er inmiddels al weer aardig af... :engel:
 
Origineel geplaatst door tsuba42
Ja, waarom denk je dat ik een nieuw bed gekocht heb? De nieuwigheid is er inmiddels al weer aardig af... :engel:
Is je vriendinnetje nu al versleten? :confused:
 
Origineel geplaatst door synthiaks
Condooms

goh, da's ook toevallig. Ga jij soms ook naar Zweden binnenkort ? :erm: :D
 
Laatst gewijzigd:
Doosje condooms, de mijne waren verdroogd :dubbel: :dubbel:
 
Quarter Pounder...smaakt toch iets dan een Big Mac... :) (oh ja, die had ik er ook bij voor de een-op-een test)
 
ff reageren op Avatar van Slydog:

"Wattannuh?"
"Wattuh? Ik bin zattuh :biertje:"
 
Een retourtje Eindhoven - Den Bosch met korting en een maandtrajectkaart Eindhoven - Den Bosch ingaande de 3e.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top