*Productie CONTEST* > winnaar(s): release op LABEL

Lid sinds
26 februari 2011
Berichten
372
Hallo allemaal,

Hoe gaat het met iedereen? Ik zag dat mijn account nog actief was, dus ik denk laat ik even wat posten ;)

Het gaat erg lekker allemaal. Bedrijf gestart, bezig met producties, netwerken, shows e.d. Vanaf Augustus krijg ik waarschijnlijk naast Proton Radio een 2e maandelijkse residentie :)

Label Launch
In december ga ik mijn Label Introversive lanceren a.d.h.v. een Feest in Panama Amsterdam. Ik heb al een aantal interessante Producers van hier die mogelijk releases zullen gaan uitbrengen op mijn nieuwe label. Ook heb ik een samenwerking met een Producer opgestart die Remixes gaat doen voor mijn label, in ruil voor remixes van zijn producties.

Productie contest:
Ik support graag opkomende talenten, vandaar deze wedstrijd. Iedereen die wat talent heeft kan meedoen. Ik zoek producties in de categorieen:
Deep House, Progressive House, Tech House,Acid, Techno, Minimal.

Prijs
De winnaar(s) krijgt een release op INTRO001 of INTRO002 en mag een uur draaien op mijn aankomende feest in Panama Amsterdam (waarschijnlijk begin december 2011). Hier zal ik ook acte de presence gaan geeft naast Nick Hogendoorn en mogelijk nog andere DJ's waar ik nu mee bezig ben voor de boeking.

Daarnaast wordt de release gepromote aan de hand van een promopool die gestuurd wordt aan mensen zoals Eelke Kleijn, Lemon8, Nick Hogendoorn en vele anderen. Hiermee probeer ik de releases gesupport te krijgen bij de grotere namen om daarmee Introversive als beginnend label op de kaart te krijgen en deverkoop die via mijn eigen (nog te bouwen) nieuwe website via een webshop te verkopen.
De winnende releases zullen ook door mijn gesupport worden in mijn Proton Radio SoundLab show.

Stuur een DM met je productie of naar jayfresh74@gmail.com. Iedereen krijgt reactie en eerlijke constructieve feedback van mij. Ik zal in 3 rondes gaan werken en dit hier in dit draadje bijhouden. In de laatste ronde blijven er 2-3 tracks over die een release zullen krijgen op INTRO001 of INTRO002

Meer info over mij : http://freshmusic.official.fm en http://www.protonradio.com/bio.php?id=1466

Bedankt voor jullie aandacht en ik hoop op wat nieuwe interessante en innovatieve producties :) :okdan:

Als je nog vragen heb over de contest.. plaats ze hier.
 
Laatst gewijzigd:
sorry mods.. ik zie dat ik hem in de verkeerde area had geplaats. Bedankt in iedergeval.
 
Dus de beste producer uit je contest mag een djset gaan doen?
 
Back
Top