MusicWiki zoekt artiesten / bands die hun biografie op de wiki zetten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja hoor timar weer met zn nutteloze reacties lol

Heb jij weer aandacht dat heb je ook nodig. Zo als ieder mens. Dus wees een blij mens.

Maar je krabbelt wel een stuk op in status als je een wikipagina hebt. even een smili er bij zoeken. ohja die :halleluja
 
Heb jij weer aandacht dat heb je ook nodig. Zo als ieder mens. Dus wees een blij mens.

Maar je krabbelt wel een stuk op in status als je een wikipagina hebt. even een smili er bij zoeken. ohja die :halleluja

En jij ook weer wat aandacht want je hebt lekker nutteloos iemand anders zn idee de grond in kunnen boren.... nog ff een smili erbij zoeken. oh jah die :okdan:
 
En jij ook weer wat aandacht want je hebt lekker nutteloos iemand anders zn idee de grond in kunnen boren.... nog ff een smili erbij zoeken. oh jah die :okdan:

ik heb niets inhoudelijks over de wikipagina gezegd :engel: . meer over de psychologische staat waarin hij zou kunnen verkeren.
 
ik snap eigenlijk niet waarom dat soort lui nog reageren....
omdat dit een forum is en het iedereen vrij staat om commentaar te geven.

r2o is lid sinds 2005 maar heeft met zijn 1/3 aantal posts tenminste niet het hele forum ondergebraakt met impulsieve one-man-shows.

Dus moet jij even niet arrogant beginnen doen tegenover deze gevestigde waardes.
"Dat soort lui" heeft kwalitatief al veel meer bijgebracht tot dit forum dan jij, ondanks het verschil in aantal posts.
 
omdat dit een forum is en het iedereen vrij staat om commentaar te geven.

r2o is lid sinds 2005 maar heeft met zijn 1/3 aantal posts tenminste niet het hele forum ondergebraakt met impulsieve one-man-shows.

Dus moet jij even niet arrogant beginnen doen tegenover deze gevestigde waardes.
"Dat soort lui" heeft kwalitatief al veel meer bijgebracht tot dit forum dan jij, ondanks het verschil in aantal posts.

:halleluja:halleluja
 
"Sorry ik denk dat ik een beetje misselijk word".

Je wilt eigenlijk niet dat ik reageer, waarom post je het dan hier "goedkope reclamen" eigenlijk zou niemand moeten reageren helaas is dat illusie.
 
Hmmm, dit doet me denken aan een discussie van eergisteren op mijn werk tussen 2 collega's. Totale miscommunicatie was dat zeg.

Was hilarisch om te zien.
 
komt door Analogmans korte impulsieve replies die eigenlijk op weinig slaan.

:yamaha::kimono::yamaha::kimono::yamaha:
Jongen heeft een vriendin nodig, me dunkt.
 
Sow, er staan al wel kneiterharde acts in die wiki van analogman: total roef, roef en marian en EDWINEMANUELPOSSE !!!

Hulde !! Want hij is nu al compleet !
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top