Hallo, wij zijn Jan en Joy

JoyenJan

Nieuwkomer
Lid sinds
5 Maart 2023
Berichten
3
Locatie
Amsterdam
Dag allemaal!

Wij zijn Jan en Joy uit Amsterdam en op 2 september van dit jaar gaan wij trouwen in het oosten van het land. We zijn allebei gek op synthpop, new wave, funk en elektropop muziek en we zijn eigenlijk op zoek naar een artiest, duo of bandje dat op ons bruiloftsfeest kan en wil spelen. Waar kunnen we beter zo iemand vinden dan op dit forum! Dus hopen dat jullie iemand kennen of zijn die eigen muziek of covers of allebei speelt in deze stijl.

Groetjes,
Jan en Joy
 
Hier zitten voornamelijk oude mannen gebogen over specsheets en oscilloscoop uitlezingen te klagen dat vroeger alles beter was.

Een kern van waarheid zit daar wel in, maar ik moest er toch erg om lachen! Dit is Nap ten voeten uit: klagen over het geklaag van anderen en daar dan zelf nog een schepje bovenop doen. 8)

Overigens welkom! Ik treed zelf niet op, maar er zijn hier legio anderen die dat wel doen. :)
 
Hier zitten voornamelijk oude mannen gebogen over specsheets en oscilloscoop uitlezingen te klagen dat vroeger alles beter was. :D
Dit is geheel niet waar!

Ik was trouwens net even naar de noisefloor van mijn nieuwe USB scope aan het kijken, en volgens de specs is mijn oude toch beter.

Welkom Jan en Joy! Hopelijk vind je hier iemand die een optreden ziet zitten (ik kom mijn zolder niet uit) en alvast gefeliciteerd met het huwelijk!
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Niet alleen dat, zelfs het geklaag had vroeger meer diepgang! Daar haalt het tegenwoordige geleuter over futiliteiten het niet meer bij! :beard:
 
Vroeger waren de huwelijken trouwens ook veel beter dan tegenwoordig! :beard:
1678215312153.jpeg
 
Alles goed en wel, maar onze twee nieuwe leden zitten waarschijnlijk niet op een discussie over de pro's en con's van geklaag te wachten. Dat lijkt mij meer iets voor een apart topic.

Wie kan en wil er eventueel bij hun huwelijk gaan optreden?
 
Helaas is mijn act nog niet rijp voor het grote publiek, anders had ik deze kans natuurlijk met beide handen aangegrepen. Voor de koperen bruiloft wil ik jullie wel alvast inplannen.
 
Hallo. Ik heb dit doorgegeven aan een man die aan jullie wensen kan voldoen. Als hij vrij is laat hij vast wel iets weten.

Het zit hier vol lolbroeken ook zoals je leest
 
Ik was laatst in De Nieuwe Anita, en daar draaide Gene / DJ Dragnet met vinyl Wave / Coldwave / Postpunk. Hij zit ook in een Wave band en hij kent vast meer mensen.
 
Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, wordt vast een leuk feest met zulke muziek plannen!
 
Welkom Jan en Joy, ik wens jullie een hele leuke trouwdag toe met prima muziek erbij!
 
Laatst gewijzigd:
Niet alleen dat, zelfs het geklaag had vroeger meer diepgang! Daar haalt het tegenwoordige geleuter over futiliteiten het niet meer bij!
Inderdaad, dat geleuter over bier en kaas moet maar 'ns afgelopen zijn op een serieus forum als dit! :D
 
Back
Top